Cooorsaen Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Er vel ikke alltid man ser en sånn bil på ett jorde.. Tønsberg har mye bra;) Siter Ønsker meg en ny bil jeg (a) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Definitivt Tønsbergs feteste jordebil :op: Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Rå den bilen der når han får satt på det avtagbare hengerfeste og kjører med henger :D Måtte se 2 ganger når jeg så det ;) Siter Volvo 945 LT Volvo 242 L - 2,6L N/A "Go bilen" Volvo V70 TDI - www.garaget.org Volvo 242 B20 - Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cooorsaen Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Rå den bilen der når han får satt på det avtagbare hengerfeste og kjører med henger :D Måtte se 2 ganger når jeg så det ;) Har sett det selv hehe.. Blir litt for syk:P Også fått prøve sitte en tur :fatality: Siter Ønsker meg en ny bil jeg (a) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Aasulv sin det der. Bilen er 100 % stroeken og har hengerfeste. Det er bruksbilen selv om han har en e39 530d touring oxo ;) Knallbra mann Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Tøft at noen har Supra som bruksbil også! Den fortjener jo å bli brukt, tross alt :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cooorsaen Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Tøft at noen har Supra som bruksbil også! Den fortjener jo å bli brukt, tross alt :) Joda, morro når den blir brukt som bruksbil.. Skulle bare ønske han hadde en litt tyngre høyrefot når jeg ser den :naaaws Siter Ønsker meg en ny bil jeg (a) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg