Fjellvang Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Har altså fått girkassa en M46 fra sverige.. Kassa har stått på en 240, å derfor må æ bytte kåpa. Men..ut fra girkassa oppførr akslingen er d en liten tapp? Veit ikke va d er? men på 240 kåpa går det spor fra dn tappen og ned t akslingen, d gjør d ikke på 740 kåpa, der er d bare laget hull slik at tappen kan gå inn i.. Har dette noen betydning?? Skulle legge oppp bilder av problemet, men dn jævla Bluetooth'en på pcen har seff tatt kveld.. jaja..nån som har peil på ka æ snakka om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoyofish Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Tipper det er speedometerdrevet, og på 740en er det vel elektrisk speedometer med giver i bakakselen? Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjellvang Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 nei,, ikke d..d står heilt bake på girkassa..veit kor d e.. dn æ tenke på kommer ut over akslingen foran på girkassa.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Den tappen det er snakk om, det er ikke RPM-sensoren som sitter på motoren da? For den skal ha et spor i toppen av girkasse-kåpa... :) Ellers aner jeg ikke hva du snakker om...her trengs eventuelt bilder skal jeg forstå mer. Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Er vel til balanseringen av mellom akslingen ? Bare bank litt på plata runt selve tappen, så detter den ut..om jeg forstår riktig:) Din tapp står sikkert fast i melom aklslingen Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg