Essex Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 tenkte på å importere en del fra usa, til verdi ca 5500kr.. Hva er tollsatsene? leita litt på http://www.toll.no, men kan ikke si at jeg ble klok på den siden...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_s4 Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Originally posted by Essex tenkte på å importere en del fra usa, til verdi ca 5500kr.. Hva er tollsatsene? leita litt på http://www.toll.no, men kan ikke si at jeg ble klok på den siden...... Prøv å få dem til å skrive en veldig lav pris på delen. Har bestilt noen deler fra tyskland på denne måten funker veldig bra.:D Siter S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Har hørt at det ikke er toll på deler, men bare MVA jeg. Men men det beste er vell å høre med: Infosenteret Oslo og Akershus tolldistrikt Tlf: 22 86 08 50 Fax: 22 34 68 30 oslo@toll.no Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvoMan1380461453 Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 jeg har bestillt veldig mye fra forskjellige land, deriblandt usa pg betaler kun moms på kjøpesum og frakt kostnader... veldig teit men siden frakta blir betalt til firmaet i usa så er det moms pliktig her i landet...teit... Siter King Of StreetRacing Av me klærne på me klærne opp i trærne sug på tærne...Dæven du e pære :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Kun moms ja Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet August 30, 2003 Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 Er ikke motordeler inntil 6000kr tollfritt da? Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet August 30, 2003 Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 tviler på det. måtte betale toll på motorfestene mine Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet August 30, 2003 Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 mange missforsår MVA og TOLL! På bildeler betaler man ikke toll. Man betaler MVA 24% på verdien på produktet + frakt kostnader. Så må man betale div gebyrer til speditøren i tilegg. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Originally posted by marius mange missforsår MVA og TOLL! På bildeler betaler man ikke toll. Man betaler MVA 24% på verdien på produktet + frakt kostnader. Så må man betale div gebyrer til speditøren i tilegg. Jau! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg