saabowner Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Nylig skifta jeg vannpumpe og registerreim på Bmwen min. Etter å ha fylt på kjølevæske å luftet til den store gullmedalje, er varmeapparatet blitt krutt! Det varmer glovarmt! Og det virker som at det går på full guffe uansett om jeg har bryteren helt på blått. Jeg har jo to-delt varmeapparat, så på den andre siden funker det som det skal. Men på min side blåser det varmt hele tida. Hva kan være skjedd her? Tror ikke det der som sitter på den varmebryteren har ramlet av for har jo ikke vært å fiklet baki der...:hvaskjera Siter BMW 520i, 89mod. - Opel Ascona 1.6S, 86mod. -- solgt - Saab900i (saabrina), 89mod. -- spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 sjekk der varm/kald luft vil bli fordelt. Må jo nesten være der, såsant ikke høyre og venstre side har hvert sitt inntak!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg