Stambo Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Hei! Ser at flere har satt på 6N2 baklykter på 6N med litt modifikasjon... Så kommer spørsmålet mitt..: Åssen er det å sette 6N baklykter på 6N2?? Er dette plug-and-pray, eller må det moddes noe? (er ikke org lykter, men "styling" baklykter jeg skal sette på evt. Å de kommer bare til 6N, ikke 6N2...) Håper på raske svar! Takk :) Mvh Alex :thumb Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veliro Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Jeg aner ikke, men vil bare si at om du da skal selge de orginale 6n2 lyktene dine, så er jeg interessert :) Siter - 2001 VW Golf Highline 1.9TDI - (X) 1996 VW Polo 6N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 lyktene selges om jeg kjøper nye ja.. ;) skal huske på det... Men hvis helst at noen kan si om det går eller ikke....? anyone? Mvh Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kavring Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 når en tenker motsatt vei: det er jo litt filing og sliping for å få 6n2 lykter på 6n da legger ved to bilder fra når jeg monterte 6n2 lykter på min: dette er lykta til 6n2 dette er 6n bildene viser lyktene tatt nedenfra, nederst er den delen som er inn mot bakluken. som du ser er den ene delen nederst til høyre litt lenger på 6n2 enn på 6n vet ikke om dette kan bli et problem, da at lyktene vil sitte for langt "inne". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 hei. Ok. jeg skjønner hva du mener.... å det var kanskje ikke så lovende...? :shake Nå blei jeg i tvil er altså! Er såå sinnsykt typisk at når jeg finner baklykter jeg vil ha, så passer døm ikke...! anger2 kanskje jeg kan få lånt meg noen 6N lykter å prøve før jeg bestiller noe... Så slipper jeg å ryke på en økonomisk smell.... Takk for svar hvartfall! :thumb Mvh Alex Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg