thomasd Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Hei lurer på hvor jeg kan få kjøpt blå bensinlanger? Slanger som ligner på sillikonslanger men er annet materiale inni får sillikon løser seg opp av bensin. Kan noen gi meg link til nettbutikk som selger det. Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 *bump* Noen med peil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 stålomspunnende slanger? Tess har slikt Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 eller hydroscan ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 eller gh fittings Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Hei lurer på hvor jeg kan få kjøpt blå bensinlanger? Slanger som ligner på sillikonslanger men er annet materiale inni får sillikon løser seg opp av bensin. Kan noen gi meg link til nettbutikk som selger det. Takk hør med et lastebilverksted. luftslangene de bruker er sånn slange/rør du er på jakt etter. bare si du skal ha 8mm nylon-rør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasd Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Takk får svar alle sammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Du får da silikonslanger til bensin og kjøleveske. Samco, Revotec, Siliconhoses.com osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg