VW G3 GTD Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 ja, må vel lage en tråd om bilen min jeg også. Specs: Type: Volkswagen Merke: Golf Variant: GTD Motor: 1,9L TDK Effekt: 75hk Bilen ble kjøpt i haugesund i Februar 2006, og fraktet helt opp hit til Bjerkvik i denne tilstanden: Er jo en stund siden jeg kjøpte denne bilen, og nå skal den selges, så jeg tenkte jeg skulle lage en tråd før den ble solgt og forklare alt jeg har gjort med den. Bilen ser nå slik ut: Skal forklare alt jeg har gjort nærmere, men begynner å bli litt seint nå, så "tar d seinar" ;) Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Ser bra ut, gleder meg til å se hvilke forandringer som har blitt gjort oppover.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Ikke tilfeldigvis bedre bilde av de øverste felgene? Og har du de felgene enda? Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 GTD Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Ikke tilfeldigvis bedre bilde av de øverste felgene? Og har du de felgene enda? De felgene ble ikke kjøpt med bilen. Eier påstod at det var originale VR6-felger, noe som jeg selv skal la være usagt da jeg er litt usikker på akkurat det. Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Tror også GTD og GT ble levert med sånne felger originalt. Boltsirkelen er jo forskjellige ifra din og en VR6, så da må han ha brukt adapter isåfall. Trodde det kanskje var BBS RS/RM, skjønner du:) Pen bil ser det også ut til å være. Får slenge ut noen flere bilder. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 GTD Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Tror også GTD og GT ble levert med sånne felger originalt. Boltsirkelen er jo forskjellige ifra din og en VR6, så da må han ha brukt adapter isåfall. Trodde det kanskje var BBS RS/RM, skjønner du:) Pen bil ser det også ut til å være. Får slenge ut noen flere bilder. ja det har du rett i, vr6 kommer vel med 5 bolter hvis jeg ikke tar feil. skal bygge ut tråden så snart som mulig :) Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 GTD Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Har desverre ikke tilgang til digitalkamera for øyeblikket :S Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg