Spanjis Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Trenger flere bilnøkler, ringte bilforhandler(Volvo) i dag å de skulle ha ca. 1000,- for å skaffe meg ny nøkkel :S hårreisende syns jeg!!! Snakket med Jernia, men de kopierte ikke slike nøkler, noen som vet hvor jeg kan få kopiert opp nøkkel til en rimelig pris? Nøkkelen er av denne typen. Siter Passat 1.8 Highline 98-modell Sierra 2.0L / BAC 86-modell - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JOAKIM85 Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Du får nok desverre ikke kopiert den.... noe med signalene i nøkkelen.... mista nøkkelen til Audien min:S 3500,-:S:S Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spanjis Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Jises... kjipe greier :/ Siter Passat 1.8 Highline 98-modell Sierra 2.0L / BAC 86-modell - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Om jeg tør spørre, hva slags volvo er den nøkkelen til? Nøkkelen koster nok 1000,-, så skal de vel ha noen kroner for å programmere den til bilen.. Har noe med sikkerhet og gjøre vettu.. :) Nøkkelen passer i låsen når du får den, men du får ikke start på bilen (om ikke du har koplet ut startsperren) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 1000kr var billig for en slik nøkkel spør du meg, og tvilsomt at du klarer å skaffe den lovlig noen andre veier, hehe.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 kodingen til nyere biler ligger i nøkkelen.. og dermed heller ikke alle som lager/kopierer nøkler som kan ordne det for deg.. eller de kan sikkert lage nøkkelen.. men da duger den kun til å låse opp bilen med.. 1000 lapp er billig ja.. gamlesjefen mistet nøkkelen til sin hiace.. de skulle jo bare ha 8000 for å fikse det Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spanjis Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Om jeg tør spørre, hva slags volvo er den nøkkelen til? Nøkkelen koster nok 1000,-, så skal de vel ha noen kroner for å programmere den til bilen.. Har noe med sikkerhet og gjøre vettu.. :) Nøkkelen passer i låsen når du får den, men du får ikke start på bilen (om ikke du har koplet ut startsperren) V40 stasjonsvogn... da er vell ikke 1000,- all verden etter hva jeg har hørt i kommentarene :) Siter Passat 1.8 Highline 98-modell Sierra 2.0L / BAC 86-modell - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg