TMB Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Er på jakt etter 4stempla calipere til ventilerte skiver. (240) Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Er på jakt etter 4stempla calipere til ventilerte skiver. (240) jeg har liggende. men de trenger litt puss.... henter du dem skal du få dem. ring på 95918451 Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 jeg har liggende. men de trenger litt puss.... henter du dem skal du få dem. ring på 95918451 Har ikke så mye tid til å reise til oslo om dagen. Du har ikke mulighet å sende de da? (betaler så klart frakta) Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Har ikke så mye tid til å reise til oslo om dagen. Du har ikke mulighet å sende de da? (betaler så klart frakta) da er de ikke gratis lenger....gi bud Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 da er de ikke gratis lenger....gi bud hehe, tenkte meg det egentlig. Skal jo ha litt for å ta seg bryet med å sende slikt også. Kan kanskje få ordnet bilen så jeg kommer meg oppover i helga. (tar det i forbindelse med julehandelen). Kanskje jeg kan ordne meg fri på torsdag, om det evt skulle passe bedre. Du har tilfeldigvis ikke svinghjul til B230F motorene? (60-2) (begynner å gå lei den tørste bruksbilen se, og har innsprut liggende, men mangler svinghjul) Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 hehe, tenkte meg det egentlig. Skal jo ha litt for å ta seg bryet med å sende slikt også. Kan kanskje få ordnet bilen så jeg kommer meg oppover i helga. (tar det i forbindelse med julehandelen). Kanskje jeg kan ordne meg fri på torsdag, om det evt skulle passe bedre. Du har tilfeldigvis ikke svinghjul til B230F motorene? (60-2) (begynner å gå lei den tørste bruksbilen se, og har innsprut liggende, men mangler svinghjul) jeg kan ikke på torsdag......enten fredag kveld, lørdag eller søndag kveld Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg