Gjest Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 Hva er det du ikke skjønner der? :) Girkasse-traversen må sveises om, fordi festene ikke er like på de gamle volvo-kassene som på m90'n. Jeg kjører med m90 i 240'n min og er veldig fornøyd :) Har ikke så mye pulver enda, men den tåler nå litt rasing i allefall. Eneste er at det er VIKTIG å ha den ordentlig i gir før du slipper cluchen og koster på. Skal ikke mye til for å rape litt på gira. Jeg fulgte den giden over her til punkt og prikke, og det blei helt kanon det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 mye pleier en m90 kasse å ligge på i pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 Før finanskrisen: 6-7k Etter: 3-5k Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 6-7k faktisk, da hadde jeg heller sett etter brukt FINNE girkasse eller brukt sellholm også overhalt den. sett sellholm kassene helt nede i 6k, og en overhaling hos bmsport koster 3500, da har du kasse som tåler en real omgang juling. ser for meg at det er like så greit da, men da får man drit langt 1.gir da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg