ceebee Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Sitter på jobb og kjeder meg. hva kan man finne på? Jo.. Leke litt. Her er en Wip som jeg bare kastet meg over. Tenker på å kjøpe en, og det hele begynte med.. Hva kan jeg gjøre med den når den er min. Deretter. hva kan jeg gjøre bare for morroskyld. Vel her kommer "for morroskyld" resultatet. ORG: MOD: Er noen småjusteringer. noen kanter osv igjen.. men det tar tid. UD: Dette er ikke en "super mod" som ikek kan kjøres med eller som skal være en extreme modda bil, Men en bil som du faktisk kunne gjort selv, eller kjøpt i butikken. er ikke fan av de supermodda bilene som ikke kan svinge eller brukes på en normal vei. Siter Skrevet av meg!Laget i photoshop CS3/4 Eller 3dsmax 91 Peugeot mini 206. doh 96 Golf III 98 Golf IV Cab ( nå med anlegg ) 09 Mercedes CLS 320Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 VolksWagen... Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceebee Skrevet November 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 VolksWagen... lol.. Endret. Siter Skrevet av meg!Laget i photoshop CS3/4 Eller 3dsmax 91 Peugeot mini 206. doh 96 Golf III 98 Golf IV Cab ( nå med anlegg ) 09 Mercedes CLS 320Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Det er en grei modd! (har egentlig ikke noe å si da, er ikke noe særlig bedre selv) men du burde bredde fronten mer! =) stå på! Kul bil! Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"URQuattro" Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Svært vsnkelig å se hva som er gjort når du ikke legger ut orginalbildet da. Legg det ut. Siter 1984 Audi Coupe quattro. 1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 (har egentlig ikke noe å si da, er ikke noe særlig bedre selv) Beklager, men ikke tro du er tah shit og like god, du suger i forhold.. ceebee, hvis alle CrossPoloer hadde sett slik ut ville jeg også kjøpt en! Bakenden minner litt om en eldre Polo Coupe, slik Poloer skal være. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceebee Skrevet November 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 la inn org bildet. har som sagt ikke brukt så mye tid på denne, finnes sikkert mye feil. (er mer 3d). sitter på jobb på en shitty lcd skjerm og uten wacom. (dvs: Råtten logitech mus) Hvis jeg hadde hatt tid så hadde den blitt bedre. ( skal se hva jeg får til i løpet av natten, hvis jeg ikke blir sittende oppe å spille :) ) Siter Skrevet av meg!Laget i photoshop CS3/4 Eller 3dsmax 91 Peugeot mini 206. doh 96 Golf III 98 Golf IV Cab ( nå med anlegg ) 09 Mercedes CLS 320Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Jeg sier jo at jeg suger i forhold! Den er jo driit god sier jeg! =) Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg