Dr_BASS Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Selger en sykkel, en cannondale f1000 se, den har 16" ramme, men har en lang sete stang så den passer de fleste. Sykkelen har komplett xt gir, og den har klikk pedaler og det følger med 2 par med klikksko (husker ikke størrelse i farten) Sykkelen hadde en nypris på over 12000 kr Selges hbo4500 Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Modell? Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet August 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 solgt 09/98 Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Jeg vurdere i hvertfall ingenting før jeg får se bilder av den... Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 5 år gammel da.. Nå får man jo uansett sykler for -40% er jo salg nå.. Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet August 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Husk at dette var en jubileumsmodell fra cannondale, som det ikke finnes så mange av. Bilder får jeg ikke lagt ut da jeg ikke får lagret det på noen server Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Har selv en f-800 av den modellen.. Bra sykler egentlig.. F-1000 var vel en Cad3 på den tiden.. Har en Klein Adroit med komplett XTR til salgs! Interesert i den? Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet August 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 Det er en cad 3 ja, med killer v ramma Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by Dr_BASS Husk at dette var en jubileumsmodell fra cannondale, som det ikke finnes så mange av. Bilder får jeg ikke lagt ut da jeg ikke får lagret det på noen server du veit du kan bruke "Attach file" her på forumet? Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet September 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 eeeh nei, men nå vet jeg det skal se om jeg får tatt noen bilder i løpet av helgen Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg