Gå til innhold

Treff i Bergens området!?

Ranger emnet


villejan

Anbefalte innlegg

Kommer opprinelig fra rådalen men har bodd i dalen i 6år nå.

Purken var i tankene ja man jeg kunne jo ikke bli parkert av en bmw heller da hehe.

Vi var 4stk biler som gasset min, bmw'en en saab 900 og en audi s4.

Det var nesten ingen biler ute å kjørte så det var ingen farlige situasjoner.

2000 Vw bora slow and soon to bee low edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 156
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by villejan

For et labert oppmøte!!!!

 

Det var jo like mange biler og folk som jeg har fingre og tær...og jeg er ikke et misfoster!!!

 

 

Det eneste oppsiget som var der må jo være den rosa accenten, den rosa civicen(enormt eksosanlegg på en 1.5l) og passat RS sin uberfete passat.

 

Hørte rykter om at det faktisk hadde vært en sierra som hadde vist hva den var god for også. Den fikk ikke jeg med meg!

Vi var der i halv ni tiden, 7 biler, og cossien var med oss, han satt på noen 15" orginalhjul bak som var meningen å ta livet av på Eikås tidligere på dagen uten å klare det, så han måtte jo lage litt røyk da.

Vi stod vel der i en 10 minutters tid før vi kjørte igjen, var heller labert oppmøte ja.

Er det du som kjører 3serie cab Jan? Isåfall tror jeg det var du som stod inne på essoen når vi nettop hadde kjørt fra Sande.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by villejan

Tror forresten det var BMW- bergen som stod "alene" å snakket med en kar midt på plassen der.

Kjkente igjen felgene!

 

Det var nok meg som stod ved siden av den passaten midt på plassen ja... :) Vi kom rimelig kort etter kl 20, og da stod vel civicen, poloen og den audien der... (tror jeg) i tillegg til den ene mopeden som kjørte runder på plassen med jevne mellomrom... Vi stilte oss bak poloen... Når de begynte å kappkjøre midt på plassen, stilte vi oss heller litt mer på siden... Så kom vel essokickers, og vi fikk med oss den cossien som hadde det litt kult... Etter 10-15min kjørte hele essokickers, og da var det vel maks 10 biler der...

 

Litt senere trillet du villejan inn på plassen, og stilte deg opp ved siden av noen andre biler, så jeg gikk ut ifra at det var folk dere kjente...

 

Vi stod der og ventet på at folk skulle møte opp... Vi fikk besøk av en Vectra sport, (noen kompiser av meg) men de fant ut at de ville stikke når det var så dødt som det var... Få min. etter fant vi (meg og den passaten) ut at vi ville heller ut og kjøre litt, istedenfor å glane ut i løse luften...

 

Hovedgrunnen til at jeg ikke kom bort der med dere, villejan, var at han ene som satt i passaten, som jeg satt og snakket med, var litt sjenert og ville absolutt ikke at vi skulle ta kontakt med noen ukjente... så da satt vi der...:rolleyes: Neste gang kan vi sikkert ta en prat :) Men jeg ble personlig litt skuffet over at det var så få i Bergen som var interessert i et streetmeet... Jeg trodde ryktene gikk som f*** jeg...

 

Legger ved et lite bilde av Essokickers på "streetmeetet"... hvis det kan kalles et streetmeet...

post-3153-13804852020122_thumb.jpg

Om BMW er en bil med alle sine tilhengere i ryggen, eller en religion med sine disipler følgende etter, kan diskuteres lenge.... Jeg gidder ikke ta diskusjonen... for BMW er rett og slett bare #1. BMW the one and only. Ingen over, og ingen ved siden av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by villejan

For et labert oppmøte!!!!

 

Det var jo like mange biler og folk som jeg har fingre og tær...og jeg er ikke et misfoster!!!

 

 

Det eneste oppsiget som var der må jo være den rosa accenten, den rosa civicen(enormt eksosanlegg på en 1.5l) og passat RS sin uberfete passat.

 

Hørte rykter om at det faktisk hadde vært en sierra som hadde vist hva den var god for også. Den fikk ikke jeg med meg!

 

Var jo en fet Toyota Picnic med turbo der da. Så ut som den gikk litt. Dro noe jævli på på motorveien.

* 1995 Audi A4 (under oppråning)

* 1986 Volvo 740 TIC (solgt)

* 2001 Aprilia RS 125 (KRÆSJA og solgt)

* 2000 Aprilia RS 50 (Kræsja og solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo ikke kalles oppmøte engang!

Det var jo flere biler parkert på parkerigsplassen på ikea når jeg kjørte hjem!!

 

 

BMW- bergen: JEg stod med passat RS og to andre kompiser(BMW cab med store hjul og en corolla)

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Passat_RS

 

Eller kanskje ikke Turbo ;) ;)

Jo, da va jo dump valve og alt. Kunne ikke høre turbo susen fra din bil, var ikke noe grom lyd heller. Sikker at det 1,8t og ikke 1,6 vanlig bensiner? Klarer du å spinne då? De derre pottene dine var ikke noe å skryte av. Ingen lyd jo. ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

* 1995 Audi A4 (under oppråning)

* 1986 Volvo 740 TIC (solgt)

* 2001 Aprilia RS 125 (KRÆSJA og solgt)

* 2000 Aprilia RS 50 (Kræsja og solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått noen melding i det hele tatt, og det har heller ikke noen av de andre jeg spurte på lørdag, jeg har bare lest det her inne.

På tide å fiffe opp telefonboken på moben kanskje?

Når jeg satt i gang melding på essokickers.com treffet sendte jeg ut melding til 140 stk. vet ikke hvor mange dere har sendt til, men det er jo en fordal å sende til så mange som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en liten formue det.

Tror ikke jeg kjenner så mange en gang!!! HEHE

 

 

NEi, det var skrøpelig, vi får håpe det neste treffet blir bedre.... hvor og når det enn måtte være!

 

 

Julius: Det kan godt hende, kom med noen navn kanskje? Det er vel noen kjente derfra.... noen jenter kanskje.

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by villejan

Det er jo en liten formue det.

Tror ikke jeg kjenner så mange en gang!!! HEHE

 

 

Hehe, jaja det kan du godt si, men det kom meg ikke på mer enn 79.xx kroner.

Brukte netcom mother, 25 gratis også koster hver melding utover det 69 øre, så det gjelder å se på alternative metoder vet du, det tar så lang tid å gå gjennom listen på telefonen om du skal sende en og en melding.

Har ikke prøvd å sende ut sånne felles meldinger fra nettet tidligere men syns det funket rimelig greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julius: Det kan godt hende, kom med noen navn kanskje? Det er vel noen kjente derfra.... noen jenter kanskje. [/b]

 

Nja, ikke så populært å nevne navn i dette fora. Men du har gjerne sett den lilla BMW E36 318iS, en Audi, Ford Fiesta XR1, Opel Calibra (kamelonlakk) etc...

 

Av damer er det masse å ta av der oppe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår