volvoticc Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 min volvo 240 skal lakkes og jeg hadde tenkt å pusse ned selv, for ikke å gjøre det altfor dyrt. Hvordan er best å pusse? rondell eller for hånd åsså videre...gi meg noen tips om hvordan det blir best mulig!! håper på svar!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 jeg brukte luftpussemaskin med 400 papir mener jeg å huske. Så tok jeg finpussen med 1000 våtslipepapir for hånd. rust sandblåses og grovpusses med maskin. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdathor Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 min volvo 240 skal lakkes og jeg hadde tenkt å pusse ned selv, for ikke å gjøre det altfor dyrt. Hvordan er best å pusse? rondell eller for hånd åsså videre...gi meg noen tips om hvordan det blir best mulig!! håper på svar!! bruk rondell.. begynn med 320 og dra over med 400 etterpå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tfac Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Er bare å bruke rondellsliper og 400 papir.. Så alle bulker osv sparkler du og sliper med 240 og kloss.. Så legger du fyller og sliper over den med klossen igjen og 320 papir og til slutt slipe over med 400 og rondell.. Om du ska ha sølv farge på bilen vil jeg anbefalle og slipe over hele bilen med 500 papir til slutt.. (slipe riper syns veldig godt på sølv farge) Siter 2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil) (x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!! (x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition (x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l (x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg