KriHaaø Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Hey folks! Har i det siste begynt å fått en skummel dunkelyd ifra venstre forhjul når jeg kjører. Spesielt når jeg trykker inn clutchen eller kjører med lav fart. F.eks om bilen går på tomgang og jeg rykke litt til pedalen så den humper litt virker det neste som om forstaget (stangen ut til forhjulet) er litt løst. Når jeg trykker inn clutchen og triller fremover lager den "dunk dunk dunk dunk" gjevnt med at hjulet går rundt. Hjelp!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar1987 Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 hjullager eller drivknute Siter Life's a bitch and then you die... 91 Audi Coupe Quattro 20v x 86 Golf GTi 16v x 89 Audi Coupe Quattro x 87 Lada 1500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriHaaø Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 hjullager eller drivknute okei? dyrt å skifte? noe som bør skiftes raskt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 du vil ikke ha et låst hjul-lager i god fart hvertfall...er ikke dyrt å bytte...koster vell 3-400kr for lager.og du bytter det fort selv hvis du har litt verktøy :) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Bør skiftes forholdsvis kjapt ja! Pris kommer jo ann på om du gjør det selv eller ikke.. Se her for pris på selve delen Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth` Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Sjekke først om nåkka e løst som du trur,,,,etter d, jekk opp bila foran,,,start bila,,,sett den i gir å slæpp clutchn,,,,så smell d sikkert hele tia i takt me farta på hjulan å mer eller mindre me rattoverlægg,hvis ja så e d drivknute som e gåen! Siter '94 Golf GTI16V & '86 Sierra IS Budsjettskrenser! X: '83 Sierra 2.0GL,'90 Golf2 1,8i,'86 Sierra 2.9 4x4,'86 Golf2 1,8,'89 Golf2 Gti8V,'86 Golf2 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 drivknuten! høggern er en fin plass:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Huggeriet er en fin plass, ja. Men drivledd hadde jeg valgt å kjøpt nytt, gitt. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg