Gjest brunerune Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Sammen med åpent luftfilter, lager det fin lyd, ikke bråking! Fjærner du cat'et og har straka rør, bråker det selvsagt! Men kjøp et kit fra cat og bak. Ang. med skjæring av bakleppe, så har jeg ikke vært borti det, så har ikke mye å svare til angående dette:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Sammen med åpent luftfilter, lager det fin lyd, ikke bråking! Fjærner du cat'et og har straka rør, bråker det selvsagt! Men kjøp et kit fra cat og bak. Ang. med skjæring av bakleppe, så har jeg ikke vært borti det, så har ikke mye å svare til angående dette:) ok, takk.. får tenke litt mer på det.. så får jeg se! Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egers Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Med Simons-anlegget vil det ikke väre nödvendig å skjäre hull i leppa bak fordi potta vil komme under selve leppa.. jeg har simons-potte med doble utblås, og den går under.. jeg får heller ikke potta lenger opp pga reservehjulsbrönnen og annet dill.. så jeg skal bytte ut bakfanger med en som har ferdig tilpasset bue i riktig plassering i forhold til utblåsene, og håpe det blir seende bedre ut :) Siter - '06 Toyota Avensis TTE X '97 Audi A3 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 syns du skal holde deg til runde rør som er bare litt kraftigere enn de orginale. er ikke noe som er værre enn et stort ovalt som er skeift... Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 syns du skal holde deg til runde rør som er bare litt kraftigere enn de orginale. er ikke noe som er værre enn et stort ovalt som er skeift... ja, tenkte jeg skulle ha enkle sånne som er på S3en... er ikke keen på noe som ser dårlig ut... skal se "pent" ut...;) Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg