ArraKiss Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Har fått ny bil så bilen skal vekk....!! NY PRIS: 12 000,- Om bilen: *1991 Modell 1.8GLi 90Hk 2 dører Atlasgrå metallic 193.000Km *Soltak *Sentrallås *Servo *Setevarme *H.feste *Splitter nye piggfrie Nokian Hakkapelita RSi montert på Alufelg Bilen er god og meget økonomisk å kjøre, alle servicer er fulgt og reg reim er byttet på 186K. Det som bør gjøres er skifte sim-ringer og bytte bremsesko bak samt stramme håndbrekkvaier men ikkeno som haster. Bilen skal godkjennes innen Januar 07. Så bilen kan settes 100% istand før evt salg, prisen er da 20 000,- Den har noen rustroser helt ytterst på panseret og noen ørsmå ellers på bilen men ingenting farlig eller vanskelig å rette på, ellers meget pen i lakken. Har montert GTi leppe, Crystal red/white baklykter, Klare frontlykter og sideblink både i skjerm og fanger, emblemfri grill og blå instrumentbelysning i knapper. (følger med klare tåkelykter til fanger som kan monteres u/braketter), Følger også med GTi-hjulbuebreddere og ei panserlist. Alle medfølgende deler og ettermonterte ting er splitter nytt! Pris 15 000,- Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingevel Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 bilder?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet November 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Bilder fra da jeg hentet den har jeg, men ingen av bilen med påmontert utstyr nevnt i annonseteksen! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jenspond Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Hopp! Jeg spanderer omregg. Hvis du får solgt bilen innen to mnd'er slipper du å betale ny omregistrering. (kan være du var klar over det men?) Siter BMW 320DAT -01 Citroen Berlingo -05, Mini -71 x Seat Arosa x Mitsubishi Lancer GLX -93 x Golf II 1.8 -85 x Mazda 626 -89 x Rover Mini 1.3 -94 x Golf II 1.6 -85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Hei! Ja jeg er klar over det, men det er over 2 måneder siden jeg kjøpte :) Men takk likevel! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Pris og annonse justert... dette er et røverkjøp folkens, LØP å KJØP!ilder Nye bilder underveis, kommer iløpet av Lørdag/Søndag Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Fortsatt til salgs...Ingen som vil ha en god bil til særdeles billig penge? Feil tid å selge på kanskje... Setter den bort om ingen melder interesse innen uka! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Desember 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Siste frist for denne til denne prisen er snart ute... 15 000,- for denne er røverkjøp! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Denne kan fortsatt kjøpes for 15 000,- Vil bli Eu-Godkjent iløpet av måneden! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Ny pris.. 12 000,- Må vekk! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwcab Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 har du nye bilder av bilen eller?? Siter 1986 Golf syncro 1990 Golf Fire and Ice 1998 Passat stv 1.8T Kånebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Ikke per dags dato... Drar til Danmark en uke idag så jeg stresser litt. Men kan ordne nye bilder når jeg er tilbake... Den er som på bildet med unntak av de oppgraderinger jeg har gjort som er nevnt i første post :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg