audisopp Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 aner ikke. ikke jeg som satt den på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 gorde et forsøk på en modd jeg ogå :P men den gir nok heller ikke et rett inntrykk, fangern sitter helt skjevt på osv Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Coupe/cab fanger blir bra;) Skal lakkere min helt ned til sommeren:D Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 gorde et forsøk på en modd jeg ogå :P men den gir nok heller ikke et rett inntrykk, fangern sitter helt skjevt på osv Nå så den ut som en Subaru Forester :P Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 er jo kult nokk det :D Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg