*TKV* Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Samme som den før i tråden her, men fra en vinkel hvor man kan se hvor jævla brei den er! En strøken m3. pluss en 325i Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Kan du legge ut bilde av din E30 TCCW? Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Kan du legge ut bilde av din E30 TCCW? Oppdaterer med bilder i neste uke, driver og monterer litt forskjellig :) Siter Saab 9-5 2.0T [x]BMW 325i M-tech II '88 /// Delphin-metallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Siter Saab 9-5 2.0T [x]BMW 325i M-tech II '88 /// Delphin-metallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 helvette å strøken den bilen din er TCCW. er bare LITT misunnelig! :yummy: :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Går en feet 2farga e30 i telemark. Jeg så den da jeg var oppe hos en kompiss. DRangedal om noen kjenner til det plassen Gule fortlykter var det og Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg