nisen Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Hvilken funksjon har denne beholderen i stål som sitter bak venstre framskjem på MB 124 ? Beholderen min har mange små rusthull også smaker det syre av denne vesken som lekker ut , som igjen lekker ned i kanalen som igjen ruster ..........:boxers Kan jeg fjerne denne evt plugge igjen slanger ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Bilder? Så det går an å identifisere dette?! Og ka slanger er det og kor går de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nisen Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Slangen med klemme på gå til bensintanken . Slangen uten klemme går til en ventil med membra . Tynn slange går også til denne ventilen som sitter på innerskjermen , mulig vacum. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Er vel Kanisteren dette vel. Kullfilter sitter inni dette.. har noe med miljøgreier og gjøre. Er som jeg har forstått bensindampen som går inn igjen i tanken.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg