KRÅVL Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1303411 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 6ventiler? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KRÅVL Skrevet November 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Nope, det er italiensk for V-seks. De snur alt på huet de italienerne, skjønneru'. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KRÅVL Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Ingen som har lyst på et prosjekt litt utenom det vanlige? Gi bud! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KRÅVL Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Noen som har noen forslag til hvordan jeg kan kvitte meg med denne, og tjene mer enn 1,5K? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Selge den for 3 ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 tror saab motor og girkasse passer nedi denne? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KRÅVL Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 OK, førstemann med fire lapper i hånda får den! Hm, Saabkraftverk, sier du? Størrelsemessig tror jeg ikke det vil by på noe problem. Lancia'n har en avtagbar sub-frame, der motor/gir/transaksel er montert. Man kunne kanskje tilpasset FWD-pakka fra Saab til å passe i denne, med nye motorfester, o.l. Vet ikke hvor lett det hadde vært å få godkjent, da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 tror saab motor passer rett nedi..hmm..er iallefall en som har brukt en slik stasjonsvogn og putta saab motor og saab front på den..hmm..er ikke denne fwd da? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Denne, saab 9000 og fiat croma er i bunn og grunn samme bil, så vil tro saab motor passer rimelig bolt-on ja Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KRÅVL Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Ja, det er sant det. Det finnes bare én måte å bekrefte det på! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KRÅVL Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Ingen som har lyst på en dypfryst Lancia? :op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KRÅVL Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Fire lapper for en semi-kjendisbil kan ikke være for mye forlangt? (samme bilen, avbildet i 1998) :tannløs: Hvis den ikke blir solgt komplett snart, plukker jeg den fra hverandre. Mye bra deler! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T-TIC Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 hvor mye skal du ha for den.. er jo en gammel bil og sikkert en del og gjøre med...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KRÅVL Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 For sånn som den står, kunne jeg tenke meg 4000,- kr. Hvis motor og gir skal monteres tilbake (da vil den evnt. bare kunne gå i revers), må jeg ha 1500,- ekstra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg