spenol Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Heisann godtfolk! Jeg har en Kenwood KDC-7090R (var det vel) og vil gjerne bruke en laptop i bilen, blant annet for å spille av mp3. Kenwooden har ikke minijack-inngang i fronten, men det finnes en CD-veksler inngang. Noen som vet om denne rett og slett består av to RCA-hunnkontakter, slik at jeg kan bruke den? Husker ikke hvordan kontaktene ser ut, og det er jo så håpløst knølete å få spilleren ut igjen. Gidder ikke gjøre det flere ganger enn nødvendig :) Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajay Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Hvorfor ikke bare ta å bruke en sånn jack til phono leding og sette rett på forsterkeren ellercdspilleren ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spenol Skrevet August 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Originally posted by Ajay Hvorfor ikke bare ta å bruke en sånn jack til phono leding og sette rett på forsterkeren ellercdspilleren ? Det var det jeg lurte på - om det finnes noen innganger på spilleren som det går å bruke :) Har ikke separat forsterker. Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg