morten pettesen Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Han bor innerst i Harestien. Uansett... gi beskjed hvis det noe du vil kikke nærmere på så kan vi sikkert ordne en demo Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Jobber i helgene, blir lite tid til.. Vel, noe i det hele tatt egentlig. :( Navara i 3'ern? Ukjent. Nå har jeg det..... du er broren til Wiliam?:) Mor og far kjører hvit Mondeo? Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Det stemmer. ;) Gulbrandsøy. :) Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Har kikket enda mer på nettet, og jeg tror jeg går for denne spillern. http://www.pioneer.no/no/products/25/121/61/DEH-P5800MP/index.html Etter hva jeg har skjønt har den to linjeutganger, noe som passer meg akkurat. Blir kansje litt lite i lengden, ved en senere oppgradering, men det får være. Skal høre på pris på Expert, har funnet den på nettet til 2190,- :) Skal kansje oppgradere lyden i bilen til mor også, det blir vel en slags øvelse. Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 du får den på nettet til 1690kr sjekk no.kelkoo.com ;) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg