Olè-Boy Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Halla, fin bil, jeg kjører også octavia, fint å se at andre gjør det også hehe. hvor befinner du deg i verden a? bare skomm leste igjennom nå, så blei jeg litt gira hehe, min er har akuratt det samme karosseriet bare sølv.... Siter 17" 5x100 ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Halla, fin bil, jeg kjører også octavia, fint å se at andre gjør det også hehe.hvor befinner du deg i verden a? bare skomm leste igjennom nå, så blei jeg litt gira hehe, min er har akuratt det samme karosseriet bare sølv.... hey, Jeg holder til i Volda jeg, men kommer ifra Lillehammer. Der jeg feirer jul osv. Fint å høre at det er flere med octavia`r her, jeg var egentlig ikke ute etter en skoda i det hele tatt, planen var en Passat men så falt jeg litt for denne :) Sleng gjerne opp ett bilde av bilen din ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olè-Boy Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Var ute etter en passat TDI jeg, men så datt jeg over denna med 1,8 Turbo og da var jeg solgt hehe, veldig god bil med masse utstyr, så jeg trives veldig godt med bilen. Har ikke hatt den mere en i to måneder ca da, skal få lagt ut noen bilder, men hvilket nettsted har du bildene dine?? Siter 17" 5x100 ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Var ute etter en passat TDI jeg, men så datt jeg over denna med 1,8 Turbo og da var jeg solgt hehe, veldig god bil med masse utstyr, så jeg trives veldig godt med bilen.Har ikke hatt den mere en i to måneder ca da, skal få lagt ut noen bilder, men hvilket nettsted har du bildene dine?? jeg bruker http://www.photobucket.com Sulle gjerne hatt 1.8 turbo jeg og, men lommeboka styrer veldig mye, og på en annen side så må jeg ha noe som er bensingjerrig. Kan kompansere med litt HK i den andre bilen jeg har ;) Gleder meg til å se bilde av bilen din :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olè-Boy Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 jeg er på leiting etter 17" da som jeg skal ha på, men har ikke finni noen enda, er det 19" du har??? Jeg driver med soting av alle side rutene nå(går litt treigt pga mye jobbing) og sveising av en potte på hver side bak, (det gleder jeg meg til), har også kjøpt turbotrykks måler som jeg skal ha i A stolpen som jeg skal tilpasse og montere. Også blir det sølv stripe øverst i frontruta, det er vel det som skjer foreløbig da, har sammboen og en sønn på to år sammen så det blir ikke bare bil hehe Siter 17" 5x100 ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olè-Boy Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 http://i133.photobucket.com/albums/q56/OleBoy_album/turbo.jpg Siter 17" 5x100 ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olè-Boy Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Siter 17" 5x100 ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 jeg er på leiting etter 17" da som jeg skal ha på, men har ikke finni noen enda, er det 19" du har???Jeg driver med soting av alle side rutene nå(går litt treigt pga mye jobbing) og sveising av en potte på hver side bak, (det gleder jeg meg til), har også kjøpt turbotrykks måler som jeg skal ha i A stolpen som jeg skal tilpasse og montere. Også blir det sølv stripe øverst i frontruta, det er vel det som skjer foreløbig da, har sammboen og en sønn på to år sammen så det blir ikke bare bil hehe er 19" jeg har ja, vurdert å selge dem men har i det siste falt bare mer og mer for dem. Driver å vurderer ei potte på hver side jeg også, legg ut bilde så fort du har fiksa det :) Kan ikke alltid være bil, helt sant det, vet åssen det er ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 http://i133.photobucket.com/albums/q56/OleBoy_album/turbo.jpg lekker bil :) Senk, lakkerte lister, og felger så trenger du ikke gjøre mer :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olè-Boy Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Ja det skal jeg gjøre, lurer litt på hva jeg skal gjøe med frontfangeren, synes ikke den er så kul egentlig, 2001 fangeren er pen. Har du lyst til og prate på msn eller? jeg er ikke en sånn jævla mase fyr assa, er bare kult pg møte folk med samme interesse og bil hehe... Siter 17" 5x100 ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Ja det skal jeg gjøre, lurer litt på hva jeg skal gjøe med frontfangeren, synes ikke den er så kul egentlig, 2001 fangeren er pen. Har du lyst til og prate på msn eller? jeg er ikke en sånn jævla mase fyr assa, er bare kult pg møte folk med samme interesse og bil hehe... legg meg til du, hyggelig med folk med samme bil :) s_furuseth@hotmail.com Jeg har vurdert en uorginal leppe nederst på fangeren, gidder ikke å skifte hele frontfangeren...eller..har ikke RÅD heter det vel :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olè-Boy Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 http://i133.photobucket.com/albums/q56/OleBoy_album/00564.jpg Siter 17" 5x100 ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olè-Boy Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 dette er ikke min bil, ett bilde jeg fant på nettet bare, beklager hvis du som eier den ikke likte det....e min bil, Siter 17" 5x100 ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skoda RS TDI Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 heisann dere octavia fans Kjører octavia eg og.....2001 mod 1.9tdi med 110Hk...godt og se at det ikke bare er meg...hehehe. bilen er nå til salgs.....Dere skjønner eg bestilte meg en Skoda Octavia RS tdi for 2 mnd siden, får den rett over nyttår...............gler meg så sinnsykt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olè-Boy Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Halla, hyggelig ja. har du noen bilder? gjort noe med bilen? skal du gjøre noe med det nye gliset?? Siter 17" 5x100 ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg