tjekk Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Gira ned til andre gir i ca 60 km/t å helt uten forvarsel kom det rape/bankelyd. Det som er rart synes jeg er at alle gir funker, men i 2. gir kommer denne bankelyden, det som også er rart er at lyden kommer i alle andre gir også men bare ca 10% av volumet. Noen som har havvarert likedan? kan det være syncronmeshn? har vært treg til andre gir heletiden. Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thxman Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 har du trasha kassa di no???? yet another gearbox trashing from evj..... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Ohh ohh, sånn er min også :S Da får jeg unngå å gire ned fra 3-2 i 60 :P Håper du finner ut av det og at det ikke er noe kjempe alvorlig Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Ohh ohh, sånn er min også :SDa får jeg unngå å gire ned fra 3-2 i 60 :P Håper du finner ut av det og at det ikke er noe kjempe alvorlig kjører du rundt med girkassa sånn? blir ny kasse iløpet av KORT tid! snøen er kommet! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Nei hehe, var ikke det jeg mente, blei litt feil det der.. Mente at den var uggen fra tredje til andre, sekkert noe sync ringer el noe så må byttes. Ser det ligger ann til snø her snart også :D Synd jeg fortsatt ikke har vinterdekk hehe Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Nei hehe, var ikke det jeg mente, blei litt feil det der.. Mente at den var uggen fra tredje til andre, sekkert noe sync ringer el noe så må byttes. Ser det ligger ann til snø her snart også :D Synd jeg fortsatt ikke har vinterdekk hehe Jeg mener det er den lattelige syncroniseringa som tar knekken på kassa! altså du sliter mer å mer på kassa når du girer til ei tann eller 2 plutselig GIR seg. Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Er geartkassene underdimmensjonerte i disse bilene? Synk ringene har jo ikke noe med at kassa plustelig tar kveld da, når de slites blir det jo bare mer og mer raping... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Er geartkassene underdimmensjonerte i disse bilene? Synk ringene har jo ikke noe med at kassa plustelig tar kveld da, når de slites blir det jo bare mer og mer raping... klart det er en sammenheng med dårlig syncronisering og girkasseras! påkjenning på dreva å ikke være 100% syncronisert når du river over spaken dag etter dag. Å da tilslutt vil den gi seg. Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 tviler da for s2 er veldig understyrt og er også 50/50 audi er understyrt ja men er ikke 50/50... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 audi er understyrt ja men er ikke 50/50... jo! men det spørs hvilken audi du snakker om! om du snakker gammle s biler altså s2 s4 s6 rs2 så er de 50/50! men nyere quattroer som s3 f.eks er fwd som komper litt med kraft bak om man spinner! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 audi er understyrt ja men er ikke 50/50... jo! men det spørs hvilken audi du snakker om! om du snakker gammle s biler altså s2 s4 s6 rs2 så er de 50/50! men nyere quattroer som s3 f.eks er fwd som komper litt med kraft bak om man spinner! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 nei....gammle S bilene er ikke 50/50.... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 nei....gammle S bilene er ikke 50/50.... Hvor gamle mener du da? De med Torsendiff har jo 50/50, og de tidligere med manuell låsbar diff satt du også til 50/50 med en spak. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 nei....gammle S bilene er ikke 50/50.... sjønner ikke hvor du tar det i fra Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 hvis man låser diffen bak har man da fortsatt lik trekk fram og bak? Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg