Duett Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Noen som vet hva disse felgene heter? eneste som står på navkoppene er star. får man kjøpt nye? da det hadde vært kjekt med 4 istede for 3:tannløs: håper noen vet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 litt ot, men faen å jeg savner 142en min :( Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet November 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 litt ot, men faen å jeg savner 142en min :( hehe, ja dem er ikke dumme dem:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Dezent A-cup ellerno vel.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Nesten... Decent Cup heter dem. Her: http://www.eiker.com/Default.asp?ItemID=1063 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet November 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 takker:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg