ingevel Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 har noen problemer med golfen det er ikkje livstegn (gnist) har sjekket pluggene og funnet ut at det er ikkje gnist i fra coilen men er det andre ting å sjekke?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 hmm.. coilen som kanskje har tatt kvelden.. var slik på den jeg handla! bytta og vips, den funka! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Sjekk register reima... Den røyk hos meg når jeg parkerte bilen. Skulle ut å starte bilen senere, men fikk ikke gang på den. Hadde heller ikke gnist. Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
retard69 Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Sjekk register reima... Den røyk hos meg når jeg parkerte bilen.Skulle ut å starte bilen senere, men fikk ikke gang på den. Hadde heller ikke gnist. Røyk register-reima di? Ble ikke toppen ødelagt da? Siter 88mod Mercedes 230E *Solgt* 83mod Golf GTI Rabbit *Solgt* 86mod Bmw 320i *Solgt* 85mod Golf GTI 8v *solgt* 94mod Honda Accord 2,3 SR *Eier* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingevel Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 fant ut at det var bare sinnsykt feiltenning... står flammer ut av forgasser... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 retard69: Nei.. Hadde flaks, siden det skjedde rett itte eg hadde parkert. (Merkelig nok) Men hadde det skjedd når eg kjørte hadde den blitt ødelagt. Så va bare til å skifte registerreim, å så ut å kjøre ;) Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg