205 gutmann Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Har hatt inne bilen min før men den forsvant så lager en ny tråd. Fikk den rundt mai da så den slik ut. Etter noen uker kjøpte jeg meg bakrute senker og badlook. etter dette har jeg fått tatt lite bilder av hva som er blitt gjort men det som har blitt gjort ellers er: Sotet alle vinduene fram. Sotet baklys. Senket bilen 45/35 Byttet begge bærearmene, begge styrekulene, Begge bremsene framme. Sveiset en del rust. Dette blir gjort etterhvert. Har kjøpt m3 speil som skal lakkeres pluss lakke begge bakskjermene pga rust pluss en dør bunn. ¨ Har også lyst på anlegg og nye felger. Kom gjerne med kommentarer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
205 gutmann Skrevet November 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Ingen kommentarer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 kul bil, men likte ikke chroma skjermer Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 kul bil, men likte ikke chroma skjermer Enig! Fjern bingobøylene!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
205 gutmann Skrevet November 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Det er planen å fjerne de men det blir ikke før etter vinteren. De står der pga rust under. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Ser ut som du lekker olje. Men hvor har du fått tak i de hjulbuebredderne? Trenger breiere hjulbuer til våren, men vet ikke om valsing blir nok. Ikke så fine i krom, men de kan alltids lakkes... ;) Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
205 gutmann Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Ser ut som du lekker olje. Men hvor har du fått tak i de hjulbuebredderne? Trenger breiere hjulbuer til våren, men vet ikke om valsing blir nok. Ikke så fine i krom, men de kan alltids lakkes... ;) Den lakk olje. bunnpluggen var ikke helt strammet til. Tror kanskje du får kjøpt de på opel verksted. men vet ikke. Følgte med når jeg kjøpte bilen. Men det er noen h....... rustsamlere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
205 gutmann Skrevet November 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 ingen kommentarer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Hvor kjøpte du bad look lista? får en Vectra A selv neste uke kiddie Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
205 gutmann Skrevet November 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Den kjøpte jeg på maxam-tuning.no den er i glassfiber Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 var det med TUV papirer eller trenger man ikke det? Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
205 gutmann Skrevet November 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Det var ingen tuv papirer. Vet ikke om det er nødvendig. Fikk iallefall min bil godkjent med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3k$ Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 fet bil!, men er det vanskelig å få opp panseret når du har panserforlenger? Siter Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
205 gutmann Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Hvis du har små fingre så er det ikke noe problem. Jeg laget til en ståltråd som jeg kan dra i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3k$ Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Hvordan lagde du det? har du noen bilder Siter Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg