ragua Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 T0mmen skrev: Og lyden er? Er det et lukka kammer pr element? Ble veldig pent og rydding, veldig pen installasjon:) Lyden er fantastisk. Lukka kammer pr element ja med en "midtgang" inn i bilen. Fungerer utmerket. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 ragua skrev: Lyden er fantastisk. Lukka kammer pr element ja med en "midtgang" inn i bilen. Fungerer utmerket. Toppers, gleder jeg meg enda mer til frontsettet og subbene kommer:D Men alltid trodd av hvis man lar elementene slå ut i bagagerom, og "lukker" med vegg rundt kassa, at det vil komme lite med trykk inn i cupeen? Selv skal jeg kjøre båndpasskasse på 2x12" HX300D.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 det blei veldig fint :) morro med luft hehe Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverking Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Hei folks.. Det er ej som er eigeren av a8en som stig har bygd anlegget i.. Nå har anlegget blitt innspelt og justert til å passe mitt øre:) Det er berre en ting å sei om anlegget,Rått. Det speler sykt høgt og reint! Speler fletta av alle andre anlegg ej har hatt før, var sjøl veldi skeptisk til den lille klompen av ein forsterker, men det har visst seg å vere verdt kvar ei krone, makan t forsterker!! Komponent settene henger med uten tegn til å gi sei, og bassene lager alt det trykk som ej hadde ønsker om når avtalen blei inngådt.. Når det gjelder bygginga so er det berre å ta av seg hatten for Audiocustom, det er noen små ting som skal rettes opp i etterkvart, men det fikser dei so snart ej har anledning til å gi fra mej bilen.. men alt i alt dette kan dei!! pluss att ej fekk oppfølging med bilder og telefoner etterkvart som arbeidet skreid frem, kjempe service Ej anbefaler alle som skal ha bygd anlegg i bilen, å kontakte Audiocustom!! Ken veit kanskje stiller vi ut i lag på neste treff:) Silverking...:cool: Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars'n Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Så denne bilen på VACN Forumet.. Flott arbeid! Dere har brukt en måned sier dere. Hvor mange arbeidstimer har det gått med da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Dette var imponerende! Uten noe gf og søl så ble dette fremdeles utrolig stilrent og pent! Tøft! :) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Sitat Så denne bilen på VACN Forumet.. Flott arbeid! Dere har brukt en måned sier dere. Hvor mange arbeidstimer har det gått med da? Gått med noen hundre timer vil jeg tro. :) Fornøyde kunder er alltid like morsomt. Feil som dukker opp retter vi såklart opp for kunde uten ekstra kostnader. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keikooo Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 vet det er en gammel tråd, men hvor mye koster det sånn ca å bygge noe sånt? Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverking Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 No vart eg overasket,trudde denne tråden var død og begravet:) Det er eg som eigde den bilen når anlegget blei bygd inn,har no solgt den til fordel for en s4 2000mod:) Anlegget er vanskeleg å sei en eksakt pris på da bilen gikk som demobil.. Kan tenke meg att bygget koster ca. 20 + - men den rette mannen å spørre er selvsagt byggeren, sjekk ut audiocustom.com eller.no der kan du sikkert komme i kontakt med ragua og få en cirka pris:) Odd Arne Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Liv i trådene altså... :P Vanskelig å si noen pris. Mangler for tiden skikkelig lokale også så jeg tar ikke på meg oppdrag enda.. :( Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keikooo Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 ok. men sånn ca kun for bygget? snakker vi 5k, 10k, 20k? Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rst S2 Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Meget ryddig å klean installansjon:cool: Lurer på en ting...den åpningen mellom de 2 subbene gir de trykk i cupe mellom armlenene? Slags port inn i cupe? Mvh Ragnar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Keikooo skrev: ok. men sånn ca kun for bygget? snakker vi 5k, 10k, 20k? Mellom 15 og 20k for arbeid + materialer. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Rst S2 skrev: Meget ryddig å klean installansjon:cool: Lurer på en ting...den åpningen mellom de 2 subbene gir de trykk i cupe mellom armlenene? Slags port inn i cupe? Mvh Ragnar Ja. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg