Dark_dog Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Lurer på å lakke speila mine mørke blå, så er dilema om jeg bare skal ,matte ned med fint sandpapir maskere å lakke. Vil Lakken vise ordentli da? Eller om jeg skal pusse ned og ha på ei grunning så lakk og klar lakk? Går det and da å kjøpe hvit grunning på europris å skikkeli lakk på Bilvarehuset, Blir det same resultat om grunninga er billigere? *Forvirret* =) help!? dragcar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Lakken vil nok vises bra selv om du ikke grunner, men om den holder seg så lenge før den flasser av er en annen sak :P Bruk grunning beregnet på plast.. Om grunning på europris duger vet jeg ikke, aldri prøvd den.. Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Når du først skal lakke og sånt, så vær så snill å kjøp orntlige produkter.. Du sparer kanskje 50 kr ved å kjøpe grunning på europris, men hva er vitsen med det om det begynner å flasse, eller få reaksjoner? Gå til ditt nærmeste lakkverksted og spør etter grunning til plast Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dark_dog Skrevet November 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Oki=) jeg forstår Takk for forslag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg