Kenito Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Jeg har standard 175/70-13 på bilen min hvis jeg skal ha 16", hva må innpress? være.. 205/*-16 40, eller 45?. Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Hvis du skal ha det lovlig, kan du bruke 205/45-16 eller 195/50-16 for eksempel. ET må vel være 45 siden det kun er lov med en differanse på 15 mm tilsammen.. Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet November 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Takk takk, men hvorfor 50 på 195 og 45 på 205? tanke på at 205 er bredden og det 50 blir "lengden"? Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Fordi 205 er bredere. 45 er jo prosenten av bredden. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saabowner Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Det du snakker om nå er jo profilen på dekket jo. Siter BMW 520i, 89mod. - Opel Ascona 1.6S, 86mod. -- solgt - Saab900i (saabrina), 89mod. -- spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet November 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Det du snakker om nå er jo profilen på dekket jo. Hmm, faen.. Sant det :) Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Innpresset du må ha på de nye felgene dine avhenger av original innpress, og som Grev1 sier, maks 7.5 mm forskjell per felg, eller totalt 15 mm foran eller bak. Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Innpresset du må ha på de nye felgene dine avhenger av original innpress, og som Grev1 sier, maks 7.5 mm forskjell per felg, eller totalt 15 mm foran eller bak. Hvis du skal ha det godkjent uten å stikke på biltilsynet ja! Det der driter jeg en lang marsj i! Så lenge det ikke tar borti noe, er det ok.. hehe Men nå var det vel profilen på dekka han tenkte på trådstarter da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Hvis du skal ha det godkjent uten å stikke på biltilsynet ja! Det der driter jeg en lang marsj i! Så lenge det ikke tar borti noe, er det ok.. hehe Selv har jeg ET 18 på 6,5x15 vinterfelgene og ET 15 på 9x16 sommerfelgene mine... og Vectra A har innpress på 49 originalt. *host* ...Så jeg bryr meg ikke så mye om det selv heller... Så lenge rulleflaten på dekket er innenfor hjulbuen og det ikke skrubber så går alt. ;) Men nå var det vel profilen på dekka han tenkte på trådstarter da Joda, men han skrev innpress, derfor svarte jeg på innpress... :thumb Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 http://www.dack.tk profil kalkis.. Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet November 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Takk gutta, fått svar på det jeg trengte nå :) Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg