Mariius Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Pioneer AVIC-X1R navigasjon selges. 100% strøken. Kom med bud, ikke skambud nei ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 hva legger du i et skambud? f.eks 7000,- for den? Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 7000 er vel i grense land ville jeg tro. Om den er 100% strøken så burde han vel IALLEFALL få 50% av kjøpesummen, og det blir vel ca 8-9 tusen. Men nå skal ikke jeg blande meg i en sak som jeg ikke har noe med :) Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSCoz Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Kom heller med en pris ant.! Jeg kunne tenkt meg en slik. Siter What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet November 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Skal ha 8-9 tusen for den ja ! Nå har dere noe og gå ut ifra folkens ! :) Her er bilde av den for de som ikke vet hvordan den ser ut. Norsk tale og meny, motorstyrt 6,5" 16:9 berøringsskjerm. For de med et høyt utviklet "Solberg gen" i seg, kan du også følge bilens ytelser på skjermen, med alt fra speedometer, aksellerasjon i G-krefter, kompass, helling osv. Instrumenpanelet fremstår tydelig på displayet, gjennom både analoge og digitale instrumenter. DVD osv osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Solgt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 dette er noen dager siden,men hvilken pris gikk den for?? svein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 6 tusen og en KD AVX1.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg