olapetter Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Selger div deler. Helt nye Orginal baklykter til 740, aldri brukt. turbogrenrør til b230 (japsetype) bagasjeluke med sentrallåsmotor. framlykter og hvite blink fram til 740 a-kam uten fordelerspor radiator fra 760 til v6 (stor) Downpipe med fremste potta fra 740 turbo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740tic Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 mye erd et u skal ha for radiatoren a..? Siter 1986 Volvo 740 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olapetter Skrevet November 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 300kr+ frakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 hva skal du ha for downpipen? Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo stine Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 har du brukbart interiør til salgs også?? bilde? Siter - volvo 240, 88 mod. er kanskje gammel og rusjen, men jeg er GLAD i bilen min jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hazzie88 Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Hva skal du ha for baklyktene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg