loffern Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Jeg har en 92' Nissan Primera 2.0D STV, som ikke akkuratt kom igjenom Eu kontrollen.. Fikk denne feilen: "Forskjell i bremsekraft mellom hjul på samme aksel >30% av høyeste verdi; Både foran og bak. Jeg har byttet skiver og klosser foran, men jeg vet ikke hvordan jeg skal bytte trommelbremsene bak.. Noen som kan hjelpe meg? og hvilke deler trenger jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jstn84 Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Bestill bremseband bremsepumper og monteringssett. Ta noen bilder av hvordan oppsettet er inni der. Om du prøver å få det minst mulig demontert av bilen, så er det enklere å sette sammen før du skal ha det på:) om det er selvstramming inni der så slip ned slitekanten på trommelen, og juster den mest mulig etter før du setter det sammen. Lykke til:P Siter 1989 - Opel Kadett GSI 2.0 8V - http://www.bilforumet.no/prosjektforum/173235-jstn84-opel-kadett-gsi-trim-styleprosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg