Laks1 Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Heisann. Har seg slik at min far er på jakt etter ny cd-spiller, da en kløne som visst nok er min bror klarte å ødlegge den gamle. Så satt han å kikket i nyeset Audi magasinet ikveld, og inni der låg en brosjyre. Der sto det at det var tilbud på Pioneer DEH-2820MP og Blaupunkt Calgary MP35. Det eg lurer på da, er kva slags av de to som er best? Begge hadde lik pris. Litt info om de 2: Pioneer DEH-2820MP: http://www.pioneer.no/no/products/DEH-2820MP/print.html Blaupunkt Calgary MP35: http://www.blaupunkt.com/no/7645170310_main.asp Håper nokon tar seg tid til å komme med eit forslag. :) På forhånd takk. Mvh Brynjulv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Jeg har i vertfall jævelig god erfaring med pioneer. Og kommer aldri til og velge no anna når det gjelder spiller i vertfall. Men blaupunkt skal ikke væra så gærdi det heller... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Var den min far likte best også, men når sant skal sies, såg han bare på utseende da. Hehe. :) Men har jo høyrd at Pioneer er gode på spillere ja, men har ikkje høyrd så mykje om Blaupunkt. Takk for svar Boosti. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Pioneer er Pioneer, enkelt og greit. Jeg ville valgt Pioneer spillern over Blaupunkt spillern uansett faen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Me 2, Pasient :) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet November 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Da trur eg vi går for Pioneer da. :) Takker for at dere tok dere tid til å svare. :) Mvh Brynjulv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg