Gå til innhold

Hva synes det om det Martin Schanche gjorde?

Ranger emnet


Bauer

Anbefalte innlegg

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by mfafa

Ah.. gjør alle oss andre en tjeneste! Sett barn på ho ;)

Ville vel vært den beste måten å sværte Valgjerd på...

 

Hvis du tar på deg dette ekle oppdraget så håper jeg du utstyrer deg med et par tjukke ølbriller før du går til aksjon fordi Valgjerd Jr er fæl!

:D

- Honda CB750K 1977mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var helt konge. Han AP-hora gikk jo rett og slett til angrep på Martin og fikk tilbake så det holdt. Politiker'ne slenger jo faen meg bare dritt til hverandre, tror ikke så mange slenger dritt til Martin foran trynet hans nå lenger

 

thumpsup thumpsup thumpsup thumpsup thumpsup thumpsup thumpsup thumpsup

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by candyman

Hehe...... Mannen er jo konge! Hater tryne på sånne frekke politikere som tror de kan slenge dritt uten å få seg 5 fingre.

 

"Martin schanke vår helt på tinget"

 

Håper for guds skyld ikke du har fylt 18 og har stemmerett...!?? hehe

Er jo Schanke som er helt idiot da; han har akkurat stått å kalt alle de andre for IDIOTER, men når en kar kaller ham FEIG, klikker det totalt for fyren! Mentalt ustabil spør du meg, sittet for lenge innstengt blandt avgasser og eksos, burde vært sperret inne!!!

* 1998 VW Polo 1.4 *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går på skolen der det skjedde... (greit, skulket de timene for jeg hadde bestemt hva jeg skulle stemme (FRP)yodude)

 

han som ble slått til har gått i klassen til en i slekta mi, han er vist ei ordentlig pingle som OVERDRAMATISERER alt.. det var jo bare å høre så hørte du det:)

 

 

go schanke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ler av hele saken jeg.

 

På klippet som ble visst på tv2, så blir han bare fika til

Fatter ikke at dem lager så mye ut av dette

Anyway må bare si at det var überrått gjort av schanke, jævli bra med andre ord!

Enkelte personer er så frekke i kjeften ("personlig angrep") at de må bare bli satt på plass etter min mening. koste det det koste vil.

 

Bra at enkelte politikere står på sitt, og tørr å gjøre noe

 

Frp får min helt uten tvil min vote!

 

Ps! sjekk autofil-bladet, der man får vite hva de forskjellige partiene mener om bla. Import, ny motorvei etc..

 

Etter mitt syn Frp hadde det mest fornuftige å komme med der også.

Seat Leon 20VT '01

*VW Golf Cab GLi '86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes han skulle ha slått med knytta hånd æ.....

får håpe han knuser trynet på neste politiker han slår....!

han er jo kongen ....! håper han flyr over huset til valgerd med

helekoptret sitt å driter på taket hennes.....!

Frp ruler .......! Se på terje søviksnes, han liker jo småjenter

d gjør vel de fleste av dere å......! Frp frp frp frp frp :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår