Anders- Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Wee need password! Posten inneholder: driftfuns bidrag: http://bilder.driftfun.com/sigdal-2007_01_06-team_sideways-tgr Haukhe`s bidrag: http://teamsideways.com/phpBB2/viewtopic.php?t=631 Siter Volvo 940Turbo Classic 1997 [X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981 [X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Bildene mine ligger også her inne på forumet: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=143201&page=19 Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Wee need password! Tenkte ikke på at det var member area.. Koster ikke noe å regge seg da..:thumb Edit: Sånn nå skal "bilder" være tilgjengelig for alle.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Vil du ha bildene mine på siden din og eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Vil du ha bildene mine på siden din og eller? Ja takk.. Hadde vært flott det.. Om du lager en egen post som haukhe eller om du legger det i samletråden er opp til deg.. Kan også lage en bruker til deg i bildealbumet vårt så kan du laste det rett opp der om du vil? Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Denne bilen, 320is, Er de som eier den fra Oslo? Kjenner de som eier en men tror ikke de var å kjørte i helga. Trodde var bare 1 i norge jeg? De er sjeldne, bare lagd til italia (mener jeg å huske?) hvor m3 ikke ble godkjent, da lagde de 320is som har en 2,0l på 193hk (husker ikke helt om det var 193 eller 196..) Slepeer... Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Denne bilen, 320is, Er de som eier den fra Oslo? Kjenner de som eier en men tror ikke de var å kjørte i helga. Trodde var bare 1 i norge jeg? De er sjeldne, bare lagd til italia (mener jeg å huske?) hvor m3 ikke ble godkjent, da lagde de 320is som har en 2,0l på 193hk (husker ikke helt om det var 193 eller 196..) Slepeer... Det er flere i Norge nå, dette er vel en som deltar endel på BMWCCNs asfalt- og istreff. Husker ikke hva han heter, han skriver avogtil på BMWCCN-forumet. Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Det er flere i Norge nå, dette er vel en som deltar endel på BMWCCNs asfalt- og istreff. Husker ikke hva han heter, han skriver avogtil på BMWCCN-forumet. Ok, trodde nesten adrian var ute å lekte seg litt! Men det ringen klistremerket bakpå er vel eneste forskjellen? Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Snakket med eieren og han mente det var 3 stykker i Norge. Han her kjører på endel BMW treff også. Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg