Gå til innhold

Iskjøring Sigdal 6. Januar

Ranger emnet


AnDtHo

Anbefalte innlegg

Hei!

Team Sideways arrangerer istreff på Hebbes Isracing Heggedal, like ved sigdal lørdag den 6. Januar..

 

Mer info finner dere her:

 

http://teamsideways.com/phpBB2/viewtopic.php?t=561

 

Vi tar denne gang påmelding med betaling..

 

Mvh.

 

Anders - Sideways Crew

 

---------------------------------------------------------------------

 

Veibeskrivelse:

Fra hønefoss:

 

Fra Hønefoss tar man Rv7 mot Noresund.

 

I Noresund:

 

Sizedvei1.jpg

 

Etter en bru:

 

Sizedvei2.jpg

 

Etter ca 20 min:

 

Sizedvei3.jpg

 

Så:

 

Sizedvei4.jpg

 

Nede ved Rv287:

 

Sizedvei5.jpg

 

Rett etter Sigdal Kjøkken sin fabrikk på høyre side skal man svinge inn til høyre på tunet til Hebbe, vi vil sette ut skilt.. :D

 

Fra Oslo:

 

Man kan kjøre E16 Hønefoss og så følge beskrivelse over eller man kan ta E18 drammen, så E134 til krokstadelva, så Rv35 til Åmot, så Rv287 til Eggedal.. Det vil bli skiltet inn til Hebbe fra Rv287.. :D

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 173
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ops!

 

Av en eller annen merkelig grunn så har jeg ikke fått noen mail fra forumet her når det har blitt svart i denne posten..

 

Som Machagen sier over her så ble lista vår full på under 42 timer, det er nå 30 påmeldte og 6 på venteliste.. Det er alltid noen som melder avbud, men at det blir så mange som 6 er tvilsomt.. Den som venter får se..

 

Vi kommer nok til å arrangere dette igjen, men vi slipper nok ikke innpå mer en 30 biler da det skal være nok kjøring på alle.. Det er et prinsipp vi prøver å holde, mye kjøring til en billig penge.. Dog ikke så billig denne gang, men utleier var ikke villig til å fire på pris, dessverre..

 

Når det gjelder lista så sjekk første post i linken over her, alt står der.. Er påmelding med betaling, men de som står på venteliste skal ikke betale før de har fått bekreftet plass blant de 30 på banen..:)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg kjenner faren din så kan du vel klemme inn meg og lillebroren min :) ?

 

Faren min? Er vanskelig å klemme inn noe når det er fullt allerede.. hehe.. Lønner seg å være kjapp med å melde seg på, våre treff er ofte fullbooka allerede etter 24 timer etter vi legger ut info..:)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår