Aron88 Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Jau, da har min passat fått et problem..jeg har en ide hva det kan være med er litt usikker. I svinger hører jeg bak på hjula at det "dunker" litt..Kan dette være driv knuta eller noe sånt? Men når jeg kjører rett, er det ikke noen lyd..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 har du 4wd på passaten? om ikke så er det iallefall ingen drivknute bak på bilen din.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 nei! hehe...er ikke ekspert på biler for å si det sånn :P men er fwd ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furix Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Dårlig hjullager? Løs bolt på bakhjulet? Siter 1996 VW Passat 2.0 1997 VW Caddy 1989 VW Golf 1.6 (Prosjekt) Selges i deler. ___________________________________ 1987 VW Jetta GL 1.8 Solgt, 1997 Opel Vectra Solgt, 1992 VW Golf GTI Solgt, 1987 VW Golf GL 1.8 Vraket, 1985 VW Golf sport 1.8 Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 boltene har jeg sjekka flere ganger... en kamerat av meg mente det kunne være dårlig hjullager, koster mye å fikse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furix Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 koster vel et par hundrelapper på biltema. Siter 1996 VW Passat 2.0 1997 VW Caddy 1989 VW Golf 1.6 (Prosjekt) Selges i deler. ___________________________________ 1987 VW Jetta GL 1.8 Solgt, 1997 Opel Vectra Solgt, 1992 VW Golf GTI Solgt, 1987 VW Golf GL 1.8 Vraket, 1985 VW Golf sport 1.8 Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 hjullager på biltema? mm skeptisk! Jekk opp bilen og kjenn på begge bakhjula. Ta tak øverst og nederst på hjulet og prøv å dra det frem å tilbake og kjenn etter slakke. Og ta å prøv å rull på det og hør etter ulyd. Finner du noe, se om det går an å stramme det :) Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndyB Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Å bytte hjul lager bak er enkelt.. Litt værre foran Og en ting til... Hjullager fra Biltema...... Helt OK!! Husk at de blir jo stilt krav til bildeler de lager. Derfor... Helt ok og kjøpe der!! Siter Min prosjekt tråd: PASSAT GT http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1437337#post1437337 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet November 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 okey! Fattern mener det er hjulelageret..Er dette en sånn ting som drivknutene på passat at de er kjent for å svikte?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet November 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 hvor mye vil sånn ting kommer på hos f.eks møller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindurt Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Kjent lyd, hehe.. dette hadde jeg også på min.. på begge sidene frem.. den ene verre enn den andre.. drivknutene hos meg ja. Har skiftet den ene.. one to go :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet November 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 og hvor mye kosta det deg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg