turbokano Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 selger ett xenon ombygings sett ,h4 pære sokkel,er med ballast,pærer og alt en trenger for å koble opp,1500kr + frakt! Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 fargetemperatur? dette er slikt for nær og fjernlys ja? vet du om det blir mye strølys med dette f.eks på 240? Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 fargetemperatur?dette er slikt for nær og fjernlys ja? vet du om det blir mye strølys med dette f.eks på 240? bør ha klare glass ettersom det enorme lyset brytes gjennom alle prismene i glasset og vil da føre til mye "strølys". Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 bør ha klare glass ettersom det enorme lyset brytes gjennom alle prismene i glasset og vil da føre til mye "strølys". Og klare glass får man jo til 240?:hvaskjera Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Glemte vist litt der i farta ja,er 6000k,kun nærlys i denne pæra Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Hvordan får jeg fjernlys da? :/ Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 hvis du kun har ei h4 pære så går det ikke med dette settet,da må du kjøpe nær/fjernlyssett og det blir fort en tusing dyrere. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo-Erik Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Skaffer du sett med fjærnlys også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 nei desverre,kjøpte feil sett til min,derfor dette er tilsalgs. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg