JOAKIM85 Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Heisann..kjøpt meg 1985 modell VW Scirocco GTI 8v... Så var førerstolen sund..:/ Noen som har til salgs?? Og noen som har liggende noen andre deler til salgs tro? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Heisann..kjøpt meg 1985 modell VW Scirocco GTI 8v...Så var førerstolen sund..:/ Noen som har til salgs?? Og noen som har liggende noen andre deler til salgs tro? Gratz med kjøpet :) Morroe biler. Ha du noen bilder? Hvor du kjøpte han hen? har et par GTI stoler, røde og sorte. Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Disse Golf GTi-stolene passer ikke i Scirocco, om du ikke vil sitte helt oppunder taket da... :shake Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JOAKIM85 Skrevet November 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 takk for det=) kjøpte den i råde bilder kommer vettu=) Hmmmm...noen som har forslag hva jeg skal gjøre da?? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Disse Golf GTi-stolene passer ikke i Scirocco, om du ikke vil sitte helt oppunder taket da... :shake I did not know that... mener du golf II GTI stolene ikke passer? Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 I did not know that... mener du golf II GTI stolene ikke passer? Har kun prøvd med Golf 1 stoler, men ja siden forskjellen på Golf 1 og 2 stoler er plasseringen på justerings-spaken i framkant. (altså regulering fram og tilbake) ;) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Bare for å illustrere det: Her ser vi Kid-A i Bad'roc'n etter at han var på vaerste og lånte en Golf 1 stol da hans stol tok kvelden her i våres... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 hehe.. jepps.. så ikke helt bra ut.. men de jeg har har stått i Rocco'n før, ble ikke nevnt noe om at det ikke "passer" når jeg kjøpte de med bilen... Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JOAKIM85 Skrevet November 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 hmmmm.... noen som har en ide hvor jeg skal få tak i stol til sciroccoen da?? som passer?? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg