Gå til innhold

MDS: Opel Vectra B - black'n blue edition ( NOEN SOM VET HVOR BILEN "MIN" ER?)

Ranger emnet


Mds

Anbefalte innlegg

  • Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tusen takk alle sammen! Stakk ned på kaia for å ta noen bilder i lyset :)

 

oje.JPG

 

oje2.JPG

 

oje3.JPG

 

oje4.JPG

 

oje5.JPG

 

oje7.JPG

 

 

vet at jeg ikke har grill osv osv..

 

 

faen i stad så jeg at det ene kjørelys pæra hadde tatt kvelden.. for noe dritt.. etter 1 dag da gitt.. tror dere dette er tilfeldig eller kan det være noe alvorlig galt ?

I see funny people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja! Har jo blitt riktig så pen denne... :) De felgene du postet bilde av er helrå! Svarte eiker og polert leppe er en sikker vinner, og vil passe godt sammen med fargekombinasjonen på bilen din. Sats på 18" med litt dekkstrekk... Litt svart soting av vinduene rundtom kunne sett bra ut. Likte forresten baklyktene dine - bra valg med å bare sote deler av lyktene. :thumb

 

Hvilken grill skal du ha? Skal du ha netting i bakfangeren?

 

 

Edit:

Tok meg den frihet å modde på noen felger jeg fant på nettet - modden er gjort litt kjapt i Paint, så ser ikke så veldig profft ut... Men du får en anelse om hvordan bilen kan bli med noen fete felger ihvertfall. ;)

 

oje5si3.jpg

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

 

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja! Har jo blitt riktig så pen denne... :) De felgene du postet bilde av er helrå! Svarte eiker og polert leppe er en sikker vinner, og vil passe godt sammen med fargekombinasjonen på bilen din. Sats på 18" med litt dekkstrekk... Litt svart soting av vinduene rundtom kunne sett bra ut. Likte forresten baklyktene dine - bra valg med å bare sote deler av lyktene. :thumb

 

Hvilken grill skal du ha? Skal du ha netting i bakfangeren?

 

 

Edit:

Tok meg den frihet å modde på noen felger jeg fant på nettet - modden er gjort litt kjapt i Paint, så ser ikke så veldig profft ut... Men du får en anelse om hvordan bilen kan bli med noen fete felger ihvertfall. ;)

 

oje5si3.jpg

 

 

 

Må bare si tusen takk igjen for gode tilbakemeldinger :) er så morro!

 

Jeg har FK Emblemløs netting grill liggendes.. men det er RÆVVA passform på den.. og denne gangen gidder jeg ikke presse den på sånn som jeg gjorde forrige gang og brakk lyktefestene... så skal kappe av festene og sveise dem på 1 cm ut på hver side av grillen.. ja du leste riktig 1 cm!! det er mye ass.. prøve å få gjort det neste helg!

 

 

Det er netting i bakfangeren, den syns bare ikke så godt på bilder ser det ut som:P

 

Anngående felger blir det nok 18" med dekkstrekk ja. likte modden.. noe ala det jeg vil ha ;)

 

 

 

 

 

Kommer en liten dekor update på onsdag eller torsdag :P mere sier jeg ikke! hehe, er ingen overdriven dekor tought! :)

I see funny people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nice den ja!!!!

 

Bare lurer på en ting. De lyktene du har, er ringene i dem orginalt blålige (eller ser jeg feil?

 

Har lyst å få mine ringer noe blåere og sterkere sjønner du...

 

sliter du med sterkheten du også??

 

ja lyktene er helt orginale sånn du ser dem på bilder! og dem er enda mere blålige i virkeligheten ;)

 

 

du har jo FK angeleyes, mens jeg har et eller annet merke med halo-rings.. hvis jeg ikke tar feil så synes angeleyesa bedre en mine halorings når det regner osv.. Kjørte 20meter bak en kompis på vei hjem fra oslo på lørdag i skikkelig regnevær, han kunne ikke se halo ringene mine i det hele tatt da.. men han så LED lysa godt..

 

også senere så kjørte jeg litt forran en bmw.. så angeleyesa han's på lang avstand i speilet..

 

Tror det er en vesentlig forskjell.. dine angeleyes er det lys i, mens mine halorings kun blir lyst opp av en liten diode i bånn eller noe sånt..

I see funny people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sliter du med sterkheten du også??

 

ja lyktene er helt orginale sånn du ser dem på bilder! og dem er enda mere blålige i virkeligheten ;)

 

 

du har jo FK angeleyes, mens jeg har et eller annet merke med halo-rings.. hvis jeg ikke tar feil så synes angeleyesa bedre en mine halorings når det regner osv.. Kjørte 20meter bak en kompis på vei hjem fra oslo på lørdag i skikkelig regnevær, han kunne ikke se halo ringene mine i det hele tatt da.. men han så LED lysa godt..

 

også senere så kjørte jeg litt forran en bmw.. så angeleyesa han's på lang avstand i speilet..

 

Tror det er en vesentlig forskjell.. dine angeleyes er det lys i, mens mine halorings kun blir lyst opp av en liten diode i bånn eller noe sånt..

 

 

Ok!

Ja ringene mine kunne godt vært noe sterkere... I dagslys er lyset i ringene vanskeligere å se, og det er jo da man har lov å bruke dem (altså bare parklys og grøftelys f. eks.) Har ikke fått noen til å se/ eller sett mine egne lykter på avstand, men ut ifra d jeg ser på BMW'er som kommer imot så ser du ofte ikke ringene før de kommer helt nærme... Så tror ikke mine er så mye bedre å se på avstand enn dine. Kommer kanskje litt an på størrelsen på sirklene og da.. mine er noe større => lettere å se på avstand.

Ringene mine er vel opplyst av fire små pærer, så spesielt når det er dagslys så ser man ujevnheten i lyset (irriterende) :/

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

 

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok!

Ja ringene mine kunne godt vært noe sterkere... I dagslys er lyset i ringene vanskeligere å se, og det er jo da man har lov å bruke dem (altså bare parklys og grøftelys f. eks.) Har ikke fått noen til å se/ eller sett mine egne lykter på avstand, men ut ifra d jeg ser på BMW'er som kommer imot så ser du ofte ikke ringene før de kommer helt nærme... Så tror ikke mine er så mye bedre å se på avstand enn dine. Kommer kanskje litt an på størrelsen på sirklene og da.. mine er noe større => lettere å se på avstand.

Ringene mine er vel opplyst av fire små pærer, så spesielt når det er dagslys så ser man ujevnheten i lyset (irriterende) :/

 

okei.. nå fant jeg ordet jeg lette etter i stad.. mine gløder.. det jeg skulle fram til :P tviler sterkt på at lyktene mine er lovlige med LED på.. men er jo enkelt å koble av hvis jeg må =)

 

sliter med dugg da.. har du noe fornufig løsning? hittil har jeg bare kommet fram til at jeg må leve med det..

I see funny people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei.. nå fant jeg ordet jeg lette etter i stad.. mine gløder.. det jeg skulle fram til :P tviler sterkt på at lyktene mine er lovlige med LED på.. men er jo enkelt å koble av hvis jeg må =)

 

sliter med dugg da.. har du noe fornufig løsning? hittil har jeg bare kommet fram til at jeg må leve med det..

 

 

Har ikke funnet noen løsning enda nei.. har prøvd å bruke hårføner og støvsuger samtidig :op: Tenkte at hvis jeg fikk tørka ut lufta inni lykta og sugde den ut så ville d bli bra, men neida. Har ingen gode ideer til hva annet man kan gjøre heller.. Si ifra hvis du finner en god løsning :D Ser ut som jeg må leve med det jeg og. Kan jo mekke til noen varmetråder elle noe inni der da :flushit:

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

 

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å legg lyktene inn til tørk et relativt varmt sted til all dugg har forsvunnet, og så tette igjen rundt alle åpninger med noe varmebestandig tetningsmasse...?

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

 

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å legg lyktene inn til tørk et relativt varmt sted til all dugg har forsvunnet, og så tette igjen rundt alle åpninger med noe varmebestandig tetningsmasse...?

 

Hmm... hadde kanskje vært verdt ett forsøk. Men det er så stress å demontere lyktene på vectra B. Må av med frontfanger, skjermer i hjulbuene (bare delvis da) felgene :op: (for å komme skikkelig til)... får se om jeg gidder hvis jeg forhåpentligvis snart får meg Irmscher frontfanger...

 

Edit: Også er det det at det ikke er snakk om så mye dugg. Den forsvinner når bilen har stått i ro ei stund, og kommer tilbake når man slår på lyktene på fuktige dager... Så det er ikke akkurat så lett å se når fukten er borte når du ikke kan se den :op:

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

 

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide med en liten update..

 

Var i larvik i dag hos Tommy (FOBO) her på forumet og fikk satt på noe vindus dekor.. Tommy gjorde en god jobb som vanlig og resultatet ble glimrende, bilen fikk enda litt mere gate-bil preg over seg!

 

Bilder av påsetting og resultat

 

dekor6.JPG

 

dekor5.JPG

 

dekor7.JPG

 

Jada... kjedet skal vekk

dekor2.JPG

 

dekor3.JPG

 

dekor4.JPG

 

Blei skikkelig fornøyd jeg assa! Ser bedre ut i virkeligheten egentlig.. får et mere helhetsintrykk da :) hehe

I see funny people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår