Gå til innhold

Calibra, RE, Hifonics, US Amps, Evus, Pioneer og SS

Ranger emnet


codegen

Anbefalte innlegg

Spørsmålet er vell om hvor langt XXX slår?:D De får iallefall mye trøkk og masse luft på seg i denne posisjonen, så varme blir de iallefall ikke;)

 

hehehe :D

XXX`en slår ikke lengre en ut til kanten på kassa ca. er værtfall det som er meningen med fronten dær at den skal akuratt nå kanten ved max slag lengde.. :)

luftinga blir nok ikke noe problemmer nei :D

Do-It-Yourself - DIYstash

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da er vel RE XXX12`en på tur til meg, endelig etter en god del venting.

Det blir ny 4 kanaler til ny året, antagerlighvis Hifonics XX-Jupiter men, XX-Olympus er også undervurdering, dette valget blir det lommeboka som tar. Når en av disse er kommet inn i systemet blir det antagerlighvis litt utprøving av aktiv deling.

Skal prøve og få tatt litt bilder av den lille kassa jeg har laget bak dørtrekkene til frontsettet i helga da jeg må opp med det får å fikse elvindu skitt..

Er jeg heldig så kommer også XXX`en på lørdag, da blir det enda mere action :D

 

Stian

Do-It-Yourself - DIYstash

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. nah, har ikke fått den enda dessvere, den står vist og spøler på postkontoret nedi hønefoss enda.. forbanna jula altså. hehe :p

Kommer vel ikke før etter julaften engang tar jeg ikke helt feil :S

Ellers skal jeg ivei og handle inn litt polyester og stoff imorgen, også skal jeg prøve meg litt fram på dør sidene, i og meg at jeg liker store kassevolum så vil jeg ha litt størelse fram også. Skal ikke se bort ifra at jeg kommer til og selge SS settet og kjøpe ett litt annet ett. Liker ikke helt lyden i det, så neste blir vel muligens noe ala seas eller morel. Men, først og fremst må jeg prøve meg litt på dørene, jeg har laget en kasse innafor på den ene døra, men lyden ble aaaaaalt for dårlig, hører jo ikke toner under 200hz dær. Diskantene er også grusomt skarp på dette settet, og nå kjører jeg vel -8dB på innstillingen på delefilterene..

 

Mvh,

Stian

Do-It-Yourself - DIYstash

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått gjort litt i kveld :D

Ett forsøk på å få litt større volum til frontsettet så holder jeg på og ta livet av dørlomma så det blir ett par liter til å få. den er langt fra ferdig framstilt, akuratt lagt 2 lag polyester og 1 lag glassfiber.

 

Trekket er lagt, bruker stretch-laken ;=)

1.jpg

 

2.jpg

 

1 Lag med polyester er lagt så jeg får forma..

3.jpg

 

4.jpg

 

Slik ser det ut bak dør trekket

5.jpg

 

Og slik ser det ut framfra (sorry, dårlig fokus på camen..)

6.jpg

 

1lag Glassfiber er lagt, og da var det nok slutt dær.

7.jpg

 

Men, samtidig, så gjorde jeg nok mere ja.

Når jeg først var igang med glassfibern kunne jeg jo likså greit prøve meg litt i bagasjerommet også tenkte jeg, så jeg prøver å legge glassfiber "vegg" til forsterkerene. Men, jeg hadde litt lite polyester å gå på da, hadde bare 1 liter tilsammen, men håper det er nok til at den holder formen sin når jeg skal ta den ut.

 

Ett spinkelt lag med polyester

8.jpg

 

9.jpg

 

Også la jeg litt glassfiber, så da får man bare håpe det holder litt da.

10.jpg

 

11.jpg

 

Og det var alt for idag, og helt til neste gang jeg får tak i polyester tenker jeg.. vet ikke hvordan det er med butikkene imorgen jeg.

 

 

Mvh,

Stian

Do-It-Yourself - DIYstash

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker den slags er dårlig i morra. Men bør kjøpe av en båt støper. MYE billigere :) Varierer fra sted til sted men jeg betaler 25 kr kilo med herder.

Ser bra ut dette :)

 

Steike.. og jeg som betalte nesten 200,- får 1l med herder :O:O er ikke store plassen jeg bor på serru.. har 2 fargehandel butikker her og det er vel de eneste som selger polyester tror jeg.. og den billigste butikken var gått tom. så det ble i dyreste laget, men faen da.. 25,- var lite :O

Fattern skal vel til tr.heim i jula så tenker jeg jager han til å kjøpe på biltema..

 

God Jul!! :)

Do-It-Yourself - DIYstash

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike.. og jeg som betalte nesten 200,- får 1l med herder :O:O er ikke store plassen jeg bor på serru.. har 2 fargehandel butikker her og det er vel de eneste som selger polyester tror jeg.. og den billigste butikken var gått tom. så det ble i dyreste laget, men faen da.. 25,- var lite :O

Fattern skal vel til tr.heim i jula så tenker jeg jager han til å kjøpe på biltema..

 

God Jul!! :)

Neineineinei...Ikke biltema!!! http://www.installbay.no er tingen, der koster 5L polyester 449,- inkl herder, og da vet du hva du får. Skal selv bestille om ikke mange dagene. Det er billigere enn hva det koster på byggern til og med..

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår