banybakke Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Hvordan fjernes plata skiltet sitter på og de 2 rammene som sitter rundt blinkerne fra skiltet og ut på enden av fangern på hver side? Er det bare og vippe de av med en skrutrekker eller sitter de skrudd på noen måte? Og så lurer jeg på om jeg ser rett inn på skinna i fangern når dette er fjernet? Skal montere 3 stk 1000 metere foran der og trenger et solid feste og feste braketten til disse i , iog med at jeg ikke kan ha noen form for støttestag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 du må av med fangern for å fjerne listene. Det gjør du ved å skru ut 2 umbrako skruer i luftinntakene, og noen skruer i hjulbuene. Men er det ikke enklest å bare montere de på panseret? Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Kanskje ikke så dumt å montere de i panseret under grillen. Da har jeg muligheten til å sette på stab stag også. Vet du om andre som har gjort dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Kanskje ikke så dumt å montere de i panseret under grillen. Da har jeg muligheten til å sette på stab stag også. Vet du om andre som har gjort dette? har sett det på et par audier, har blandt annet tenkt å gjøre dette på min egen. Det en este du må tenkte på da er at levetiden på demperen som holder panseret oppe kan få kortere levetid på grunn av den ekstra vekta Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Det var ikke mye å feste no brakett i på panseret. Lager meg heller en brakett å fester bak grillen sånn at det stikker ut 3 fester mellom fangern og grillen. Lager den i aluminium og får den pulverlakkert. Blir berre lekkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet November 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Jeg måtte ta av RS2 grillen min. HULK!!! å sette på original grillen. Da satte jeg bare på 2 alu plater på innsiden av grillen og boltet lyktene rett på grillen i de nederste rillene. Ble faktisk kjempe bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Jeg måtte ta av RS2 grillen min. HULK!!! å sette på original grillen. Da satte jeg bare på 2 alu plater på innsiden av grillen og boltet lyktene rett på grillen i de nederste rillene. Ble faktisk kjempe bra sjønner godt at det var trist ja :) du må legge ut bilder!! :D er spent på hvordan jeg skal gjøre det selv også Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet November 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 PS. Ett godt utgangspunkt er å kjøpe ett sett med de nye Bosch rallye 175 lyktene pga den geniale justerbare foten og det er plasthus på lyktene så de veier ikke mere enn ca 750 gram pr stk. Har aldrig helt forstått hvordan en legger ut bilder her. men det lar seg sikkert gjøre. Jeg kan sikkert lage flere sånne alu plater hvis noen er interesert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg