ROCK1 Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Hei, er det noen her som har skifta ut original høytalere i døra på 2 dørs Golf 3 Pink Floyd edition 94 modell. Jeg vet at det er 6,5" bredde men jeg lurer på hvor dypt inn i døra det er plass. Har tenkt å investere i et 3 veis komponent sett med en solid mid bass (ellerhvadetnåheter) i døra og mellom tone og diskant i dash bordet. Og et annet spørsmål: hvor i allverden gjør dere av delefilteret. Har ikke lyst til å skjære ut noe hull eller slikt. Kan jeg bare feste delefilteret rett i dørpanelet med noen skruer eller? PS: jeg er helt noob. Har også prøvd å søkt litt her inne men fant liksom ikke det jeg var på jakt etter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tofter Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Skru ut elementet og mål, tar vell maks 5 min! iogmed at du både skal ha elementer i døra og på dashbordet ville jeg satt delfilteret i dash'en.. slipper litt kabel kluss. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ROCK1 Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Som sagt så er jeg helt noob med 20 tommeltotter. Vet ikke om jeg må av med hele dørpanelet eller om jeg kan vippe av nettingen for å nå elementet. Hadde håpet at det var noen her som hadde gjort dette før på 2 dørs Golf III. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Husker ikke helt i farta hvordan man tar ut, høyttalern i døra, men tror det bare er å ta av dekslet foran. Høyttaler dybde er ikke noe problem, det er plass til det meste. Hadde selv den største serien til SPL dynamics å det var enda god plass. Selv hadde jeg alt av delefilter bak hanskerommet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Som sagt så er jeg helt noob med 20 tommeltotter. Vet ikke om jeg må av med hele dørpanelet eller om jeg kan vippe av nettingen for å nå elementet.Hadde håpet at det var noen her som hadde gjort dette før på 2 dørs Golf III. Husk å rull ned ruta på døra før du måler hvor mye plass det er for da slipper du at du ikke kan rulle ned ruta etter at du har montert nye høytalere. Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ROCK1 Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Takker for tipsene:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg