trygg Skrevet November 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Har du dämpat taket i audin Dag? bitumen matta i taket kan nog göra lite iaf. Grattis förresten! skal pröve,må bare finne ut hvordan jeg lösner taktrekket.. dag gunnar borg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Var med å holde taket ditt i går og det er nok litt å hente på å dempe der. Blafra ganske godt. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svend louis Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 noen som lager slike kasser her i landet jeg har 2 stk gz elementer hydrogen heter di har en helix 1000.2 som driver di lurte på å få noe mere lyd i a4en min o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygg Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 sjekk tidligerer i denne tråd.Dag Johansen bygger alt når det gjelder basskasser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svend louis Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 ka skal du ha da får å lage en kasse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygg Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 ka skal du ha da får å lage en kasse send en pm til Dag Johansen hilsen Dag Borg. winner NM 2006 i ss1+ og bassrace 130+ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg