Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne karroseri deler kadett c

Ranger emnet


kadett4ever

Anbefalte innlegg

jeg er på jakt etter bakplate til kadett c sedan, jeg har sjekket med krogslund og kikket på siden til veng om di har, men jeg finner det ikke noen vei, er det noen her som vet hvor jeg kan skaffe dette. hadde det vært fint om noen kom med tips

jeg trenger den plata bak som baklyktene sitter på, for den nederste kan di vist skaffe på krogslund, så det er den øverste delen jeg trenger, er det noen som vet hvor dette kan skaffes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. På skroten eller i tyskland: http://www.ebay.de Søk på kadett c så skal det kom opp et firma helt øverst til venstre hvor det står opel classic parts eller noe. Ellers finn ut hva den bakplata heter på tysk og søk. Tror den heter rück(bak)blech(plate)

 

har du handlet på ebay.de det er vel jevelig dyrt med frakt. vel takk for rådet skal sjekke det ut, men tar gjerne råd fra flere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender post restante til et postkontor over grensen, betaler ingen moms innenfor EU-land.

 

kan jeg bare sende det til ett postkontor i strømstad da f.eks å så kjøre til strømstad å hente det, er det det som er meningen ? det må da bli dyrere med tanke på ferje billett till strømstad ++ bensin til bil osv, ikke for å være pesimistisk men det må da bli dyrere en å betale momsen å få det sendt rett i posten.

håper noen kan svare meg raskt på dette da jeg holder på med en handel

 

noen som vet hvor jeg kan finne et postkontor i sverige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja norge er ett drittland når det kommer til bil og bygging av bil, det er jo avgifter på alt i dette landet. se bare på regjeringa skriker om att man skal kjøre kolletivt, så skal di ha en formue for f.eks å sette baksete i en nyere bil. brodern kjøpte en tålig ny toyota hilux å den er det ikke satt inn baksete, skal man gjøre det så kommer det på over hundre tusen i avgifter så forventer dem att folk skal kjøre kollektivt, nei regjeringen her til lands er en vits. vel det var nok politikk fra meg.

supraguy den kadetten din, er det en orginal 1.6 ? min 1.6 er helt lik samme farge. men med mere rust så derfor skal den kun brukes til deler. men det er masse gode deler på den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår