Trx_Andersen Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Ja, skulle hatt meg en bil. Har fått litt sansen for sprek quattro. Så det vurderes sterkt. Men kan vurdere andre type biler også. Men ikke ikke gamle rust hauger. Prisen må stå til bilen. Vil også ha en bil med litt futt i. Trenger ikke 300 hester. Men noe annet en 1,3L corolla. Men helst vag. Må fungere på vinteren. Litt små plukk gjør ingenting. Vi prates. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dope 79 Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 jeg har tre til salgs. her er tre linker: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1293083 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1293074 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1270100 Siter 96 bmw 320ic 2005 bmw 525 Dat M-sport 95 bmw 318i cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trx_Andersen Skrevet November 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Hmm ja. Bmw og mercedes er biler jeg egentlig ikke kunne ha tenkte meg. A6 virka jo grei. Men var ikke quattro. 2,6 har vel også et litt høyt bensin bruk i forhold til effekten. Men lykke til med salget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Kjøp HC sin da ve, hvis du er så begeistre for'n... Få sikkert rabatt ta'n ;p Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Kjøp deg en Mazda 323 GTX. Er en tilsalgs på Autodb for 59.000kr. Da får du Turbo, 4x4, driftsikkerhet, sleeper! Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trx_Andersen Skrevet November 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Nja. Hc sin blir litt for fin for meg. Også litt dyr. Viva=? Den mazdan? Er ikke den litt overprisa? Har ikke veldig greie på mazda. Men var jo 15 år og hadde gått 215. Er det holdbart? Hvordan funker din mr Hermanzen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Nja. Hc sin blir litt for fin for meg. Også litt dyr.Viva=? Litt for fin? Bedre med en fin bil istedenfor et vrak da ;p Som sagt, han setter sikkert ned prisen litt for din skyld ;p Dekk ha jo vøri venner lenge..... så vidt je veit.. Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Mazdaen er holdbar. Overpriset er den ikke iforhold til andre GTX'er. Faktisk litt underpriset. Er en 1,8 Turbo på 165hk. Litt smått så har du enda mer hk. Driftsikker er de. Problemet med slike biler er girkassen. Men så lenge bilen er orginal og eieren har tatt vare på bilen (Oljeskift osv) holder de lenge! Kmstanden skal ikke skremme deg når det gjelder bilen. Mange har fått lengre! Min fungerer veldig godt, artig bil som få vet om at går såpassa godt. Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trx_Andersen Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Joa, men skal ikka ha meg noe vrak. Men bilen er for strøken. Kan godt tenke meg en audi quattro da. Men nok ot. Dnb sponser med penger så det er bare kaste inn forslag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trx_Andersen Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Ok. Funker sikkert fett. Synd det er et stykke unna. Kan høre på den. Men synes 60k er nok. Så må bli litt pruting. Hvor godt går din? I forhold til andre biler? Sperre bak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Ligg sikkert noen på autodb. Er bare å finna den lille rette som du vil ha........ Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Prut den ned i 50.000 pga km-standen og sølvgitteret i frontfangeren;) På papiret tar bilene 0-100 på 7sekunder. Så den kan vel i grove trekk sammenlignes med en 200sx S13 på ytelser, bare den har bedre grep i svinger og 4x4. (ypperlig vinterbil) Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trx_Andersen Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Hørtes brukbart ut. Lett og få tak i deler? Dyrt? Skal høre på den. Men kanskje litt seint og ringe nå. Hehe. Skal se på litt mer gumball 3000 jeg nå. Kanskje det er noen mazda gtx der.hehe Hvilken store forskjeller er det på gtx-gtr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Må ty til Mazda forhandler for deler, eller vanlige delesalgsbutikker. Dyrt helt til det blir deler spesifisert til gtx og gtr. Er neppe noen 323 gtx på gumball, da blir jeg overrasket :) Forskjellen er såklart stylingen. Motoren er lik, bare gtr er forsterket, samt større turbo og ic. hjernen er ikke lik heller. Drivverket er forsterket, bremser er større. En uskrevet regel er at gtx kan uten de største modifikasjonene til 200hk, mens gtr er 300hk. Ta deg en tur innom http://www.mazda-ogn.org/forum og les litt der ;) Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trx_Andersen Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Fikk jaggu meg lyst på mazda. Men du linka meg ble vel solgt for 45 lapper? Går det ann og sladde med noe sånt? Står en på finn.no som kan være aktuell. Men girkasse er sliten på den. Ingen som har noen andre arti forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg