GT_rider Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Driv å snuser etter senkesett til bilen min. Kom over ett komplett sett med dempere og fjærer til 3000,- pluss frakt fra pumaspeed i UK. Dette er jo rasende billig i grunn. Ankepunktet mitt er i grunn det at jeg aldri har hørt om merket før. Ser i ettertid at de reklamerer en del i britiske blader som , f.eks fastford, o.l... Er dette noe å bruke penger på, eller skulle jeg heller gått for ett annet merke, ala Spax, AVO, osv...?? Ett siste alternativ er jo å køjpe kun senkefjører, f.eks Eibach sine. Men da må jeg uansett ha minst 2 nye dempere.. Noen som har noe klokt å komme med?? Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsa king Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Hadde hardhets justerbare AVO på mantaen, vil si at jeg var meget fornøyd med dem :) billig var de også, bare 4000,- inkl frakt fra england Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Finnes vel ingen godkjenningspapirer på de... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet November 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 nei. det gjør det ikke. men det finnes vel ikke papirer på andre senkesett fra UK? Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 nei. det gjør det ikke. men det finnes vel ikke papirer på andre senkesett fra UK? Dårlig med godkjenningspapirer der ja... Kjøper du H&R, Eibach eller noe sånt så er det jo ikke noe problem da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg