V70-Pappa'n Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Har montert 2 stk Hella Rallye 1000 FF Black innenfor grillen på 240'n, har også laget egne IKKE-justerbare fester, som jeg har justert etter det jeg mener ble best i forhold til der jeg kjører mest. ..Vil dem si noe på dette på EU, og evt. vil det holde å koble de ut og si at jeg ikke bruker de? ...Vil helst slippe å lage nye stag eller fjerne de bare for kontrollen sin skyld. -Answer me, bitch- :) Siter x 91 Volvo 240 x 07 VW Golf V x 97 Honda Accord - 98 Volvo V70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 alle påmonterte lys\lykter SKAL virke, er ikke siker på om dem sier noe på justering, er ikke værre enn å skru dem av der å da hvis dem sier noe da;) Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V70-Pappa'n Skrevet November 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 hm.. blir vel noe sånt. jaja.. hvis DET er det eneste de sier noe på så skal jeg kanskje være mer enn fornøyd =D hehehe.. Siter x 91 Volvo 240 x 07 VW Golf V x 97 Honda Accord - 98 Volvo V70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erst_4 Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 jeg har hørt noe om att skjulte lys på bilen er forbudt da, det vil si inni grill og all ting, men om de gidder å si noe på det er jo en anna sak.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg